کراتین یک پروتئین طبیعی است که در مو، ناخن و پوست یافت می شود. کراتین مو را صاف، براق و سالم می کند. کراتین درمانی است که موها را با کراتین صاف می کند. این می تواند به بهبود ظاهر و احساس موهای شما کمک کند. کراتین درمانی برای انواع موها مناسب است، از جمله موهای صاف، مجعد و فر. این می تواند به کاهش وز مو، بهبود حالت پذیری و کاهش شکستگی مو کمک کند.

کراتین درمانی معمولاً در یک سالن زیبایی توسط یک متخصص انجام می شود. درمان شامل چندین مرحله است:

شستشوی مو با شامپوی پاک کننده: این کار برای از بین بردن هرگونه آلودگی یا محصولی که ممکن است روی مو وجود داشته باشد انجام می شود.

آماده سازی مو برای کراتین: این کار شامل استفاده از یک محصول برای باز کردن کوتیکول مو است.

استفاده از کراتین مایع: کراتین مایع روی موها اعمال می شود.

اتو کردن موها: موها با استفاده از یک اتو مو با دمای بالا صاف می شوند.

شستشوی مو با شامپوی کراتین: این کار برای بستن کوتیکول مو و تثبیت کراتین انجام می شود.

کراتین درمانی معمولاً 2 تا 3 ساعت طول می کشد. نتایج درمان معمولاً 3 تا 6 ماه باقی می ماند.

کراتین درمانی می تواند یک راه عالی برای بهبود ظاهر و احساس موهای شما باشد. با این حال، مهم است که قبل از انجام درمان با یک متخصص مشورت کنید.

5 مرکز برتر کراتین مو در تهران

  1. مارال کراتین :

زمینه تخصصی فعالیت کراتین مارال زیبایی دادن به مو است؛ با داشتن رنگ موی زیبا در کنار سلامت مو که این کار با استفاده از بهترین متریال و داشتن مجهزترین دستگاه‌ها در محیطی آرام و دلنشین به شما ارائه میگردد… حین انجام کراتینه مو، سایر مشکلات احتمالی نظیر مو خوره، رنگ نامناسب ریشه و ساقه مو و غیره نیز برطرف می گردد.

ما در مارال کراتین به صورت تخصصی تمامی خدمات صافی و درمانی مو رو به همراه به‌روزترین دستگاه‌های موجود در این حوزه انجام میدیم. تمام متریال مورد استفاده ما برندهای معتبر دنیاست چرا که موی شما جواهر شماست و باید از اون به بهترین شکل مراقبت کرد… برندهای مورد استفاده عمدتا آمریکایی، اروپایی و برزیلی هستند که در کنار تجربه 10 ساله تیم مارال خسروی، بهترین حالت موی شما رو براتون به ارمغان میارن… منتظر حضور گرم شما در مجموعه های مارال کراتین هستیم…

  1. سالن زیبایی مرجان

کراتینه و احیا مو یکی از نیازهای بانوان برای داشتن موهای صاف، یک دست و جذاب است. تا با داشتن ظاهری زیبا در جمع خانواده، دوستان، همکاران و سایر مراسم ها حاضر شوند. از این رو همواره به دنبال مرکز تخصصی کراتینه مو در تهران و حومه هستند. تا با بهره گیری از خدمات منحصر به فرد برترین مراکز کراتینه مو در تهران بتوانند مشکلات ظاهری و بافتی موهایشان را برطرف ساخته و آن را به بهترین شکل ممکن در بیاورند. در این میان سال زیبایی مرجان با بیش از ده سال تجربه و زیرنظر مدیریت متخصص و کارآمد برترین خدمات کراتینه و احیای مو در تهران را به بانوان و دختران ارائه می کند.

  1. سالن تخصصی زیبایی لونا

گر به دنبال کراتین کار مو در تهران هستید و تا به حال موفق به یافتن مجموعه موردنظر و ایده آلتان نشده اید؛ توصیه می کنیم به سالن زیبایی تخصصی لونا مراجعه نمایید. این سالن زیبایی با بیش از ۲۰ سال سابقه و در اختیار داشتن محیطی وسیع، آرام و شاد و همچنین نیروی انسانی متخصص در حال حاضر یکی از بهترین سالن زیبایی در پاسداران و مرکز حرفه ای خدمات کراتینه مو در تهران است.

  1. سالن زیبایی و آرایشی نادیا موسوی

سالن زیبایی تخصصی نادیا موسوی نیز یکی دیگر از بهترین مراکز کراتینه مو در تهران است. این مجموعه با در اختیار داشتن بهترین کراتین کار مو در تهران، خدمات ویژه و منحصر به فردی را در اختیار بانوان قرار می دهد. تا در مدت زمان اندک از موهای صاف، یک دست و زیبا بهره مند شوند. علاوه بر این حین انجام کراتینه مو، سایر مشکلات احتمالی نظیر مو خوره، رنگ نامناسب ریشه و ساقه مو و غیره نیز برطرف می گردد.

  1. سالن آرایش و زیبا رزا نبویان

اگر به دنبال مرکز کراتینه مو در تهران محدوده میرداماد هستید، سالن تخصصی زیبایی رزا نبویان بهترین گزینه خواهد بود. این سالن احیای مو در تهران با گردآوری بهترین آرایشگران و همچنین برخورداری از تجهیزات به روز بهترین خدمات کراتینه و احیای مو را به مشتریان عرضه می دارد. بدین ترتیب با خیال آسوده می توانید ضمن مراحعه به این سالن آرایش و زیبایی در مدت زمان کوتاه از موهای صاف، یک دست و جذاب بهره مند گردید. تنها کافیست یک بار به این مجموعه مراجعه کنید، تا برای همیشه مشتری دائمی آن شوید.

در اینجا برخی از مزایای کراتین درمانی آورده شده است:

موهای صاف و براق تر

موهای کمتر وز

موهای کمتر شکننده

حالت پذیری بهتر مو

در اینجا برخی از معایب کراتین درمانی آورده شده است:

می تواند گران باشد

ممکن است برای برخی از افراد حساسیت زا باشد

ماندگاری درمان کوتاه است

اگر به دنبال راهی برای بهبود ظاهر و احساس موهای خود هستید، کراتین درمانی می تواند یک گزینه عالی باشد. با این حال، مهم است که قبل از انجام درمان با یک متخصص مشورت کنید.