صرفا جهت اطلاع

صرفا جهت اطلاع

۸ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

زیبایی های 10 کشور برتر جهان در سال 2022

هر یک از انسان ها از دیدگاه خود و بر طبق سلیقه ای که دارد امکان دارد یکی از کشورهای جهان را به عنوان زیباترین کشور جهان مشخص کند.

هر سال اشخاص بسیاری به کشورهای گوناگونی سفر می کنند و به مقایسه کشورهای گوناگون با یکدیگر می پردازند که همه ی این نظر ها در بعضی از سایت ها و نشریات جمع آوری می گردند.
هر یک از قاره های مهم جهان مانند قاره آسیا، اروپا و آمریکا دارای کشورهای گوناگونی هستند که بعضی از آنها امکان دارد در این قاره ها از حیث قشنگی بیشتر از دیگر کشورها به چشم بخورند.

ما در این نوشته سعی داریم تا قشنگترین کشورهای جهان و قشنگترین کشورهای توریستی دنیا را به شکل دقیق و علمی تحلیل و بررسی کنیم. موسسه مشاوره ای Perso2با اطلاعات جامع و کامل درباره همه کشورها و شرایط مهاجرت به آنها آماده دادن مشاوره تلفنی رایگان به متقاضیان عزیز است.

پس از ظهور ویروس کرونا در کل دنیا و طی کردن اجباری مردم در خانه و محرومیت از گردش و تفریح، الان در سال 2022 و با کمتر شدن شیوع این ویروس جهانی وقت آن میباشد که کوله بار سفر بسته و مکانی دلخواه را برای سفر انتخاب نمایید. امیدواریم که سال 2022 سال تمام شدن و رهایی مردم سراسر دنیا از ویروس کرونا باشد و همه ی علاقه مندان به سفر و گردشگری دوباره قادر باشند از زیبایی ها و جاذبه های گردشگری بدون دغدغه دیدن نمایید.در این نوشته به معرفی و بررسی 10 کشور برتر جهان برای بازدید در 2022 پرداخته تا بهترین انتخاب را برای مقصد سفر خود داشته باشید.

10 کشور برتر جهان برای سفر در 2022 

جزایر کوک


جزایر کوک، نام مجمع الجزایری در اقیانوس آرام جنوبی میباشد که از 15 جزیره بکر تشکیل و در جایی بین هاوایی و نیوزلند واقع شده است. سواحل سفید شنی، آب های نیلگون درخشان، غارهای آهکی و تالاب هایی که با صخره هایی مرجانی احاطه شده اند از منظر های شگفت انگیز این جزایر میباشد. بااهمیت ترین جزیره این مجمع الجزایر راروتونگا میباشد که صاحب بکرترین سواحل در این منطقه است و گردشگران زیادی را به خود ندیده است.
جزیره مانگایا قدیمی ترین جزیره این منطقه بوده و حدود 18 میلیون سال عمر دارد. مانگایا جزیره ای پوشیده شده از صخره های مرجانی و غارهای فوق العاده زیبای زیر زمینی است که طبیعتی بکر و جذاب را پیش روی بازدید کنندگان قرار مو آن را جزو 10 کشور برتر دنیا قرار داده است. در شمال این منطقه جزیره میتیارو قرار دارد که از صخره های آهکی و حوضچه های عمیق پوشیده شده است.
بر اساس قوانین این منطقه هیچ اقامتگاهی مجاز نیست بلندتر از درختان نارگیل اینجا ساخته شود!! خبری از شلوغی، جمعیت بسیار و هیاهو نمیباشد. به معنی کلمه در این جزایر آرامش مطلق را حس خواهید کرد.

 

 

 

نروژ

کشوری در قاره اروپا و دارای منابع آب های گرم و گوزن های قطبی که در روز های کریسمس نمایان می گردد. نروژ خاستگاه وایکینگ ها میباشد که با شگفتی های طبیعی آمیخته شده و قشنگی وصف ناشدنی از شفق های قطبی را پیش چشم شما به نمایش خواهد داد. جایی که رنگ های قشنگی آسمانی از بین تاریکی آسمان منظره ای فوق العاده را به نمایش می گذارد.
نروژ قسمتی از شبه جزیره ی اسکاندیناوی را در بر گرفته است و دو سوم آن پوشیده از کوهستان و صخره های دیدنی است که طبیعتی باور نکردنی را برای گردشگران به نمایش آورده است.

بهترین راه های مهاجرت به آلمان

 

 

 

 

۲۸ آبان ۰۱ ، ۱۳:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

شرایط مهاجرت پرستار به آلمان

شرایط اخذ ویزای کار پرستاری در آلمان در یک نگاه

  • امکان مهاجرت و گرفتن ویزای محانی به مدت خیلی محدود
  • امکان سفر به اتحادیه اروپا بدون اخذ ویزا
  • داشتن امکانات یک شهروند اروپایی
  • اجازه همراهی خانواده

 

امکان تحصیل رایگان فرزندان

الان در کشور آلمان به شدت به نیروی کار پرستاران احتیاج دارد؛ به همین خاطر موقعیت‌های شغلی مناسب، حقوق و قابلیت هایی در اختیار پرستاران در این کشور قرار خواهد گرفت که موجب شده مهاجرت پرستاران به آلمان بیشتر از قبل طرفدار پیدا کند. در این نوشته با شرایط مهاجرت پرستاران به آلمان و حقوق این قشر در شهرهای گوناگون این کشور آشنا می‌شویم ولی قبل از آن، خوب میباشد بدانید که موسسه مهاجرتی Perso2 که یکی از برترین موسسه های مهاجرتی به شمار می رود، نماینده انحصاری بیشتر از ۱۰ بیمارستان و مرکز درمانی در کشور آلمان میباشد که به زمان محدود، شرایط دریافت ویزای کار پرستاری در آلمان را برای تعدادی از پرستاران با مهارت ایرانی به شکل رایگان فراهم کرده باشد. برای اطلاع دقیق از این شرایط و استفاده از این قابلیت فوق العاده، فرم ارزیابی و مشاوره مجانی را تکمیل کنید

.

 

تکمیل فرم ارزیابی و مشاوره تخصصی

 

چرا پرستاران نسبت به گرفتن ویزای کار پرستاری در آلمان اقدام می نمایند؟

مهاجرت پرستاران به آلمان و گرفتن ویزای کاری این کشور قابلیت های بسیاری را به دنبال خواهد داشت. از جمله این قابلیت ها می شود به قابلیت های بازنشستگی در آلمان اشاره نمود.

اگر قبل از سن ۴۵ سالگی در آلمان مشغول به کار باشید، دولت آلمان شما را بیمه خواهد نمود و بعد از بازنشستگی به شما حقوق بازنشستگی خواهد داد. همچنین شما قادر هستید با گرفتن ویزای کار آلمان، همسر و فرزند زیر ۱۸ سال خود را با ویزای همراه به آلمان بیاورید. آن‌ها قادر هستند در آلمان مشغول فعالیت یا تحصیل بشوند. در ادامه با دو قابلیت دیگر پرستاری در آلمان آشنا خواهیم شد.

 

تعادل میان کار و زندگی برای پرستاران در آلمان

آلمان از نظر وجود تعادل میان کار و زندگی در میان ۱۰ کشور برتر جهان دیده خواهد شد. نوبت کاری پرستاران در آلمان بر طبق ترجیح خودشان مشخص می گردد. سه شیفت کاری ۶ صبح تا ۲:۳۰ بعدازظهر، ۱:۳۰ بعدازظهر تا ۱۰ شب و ۸:۳۰ شب تا ۶ صبح برای پرستاران در آلمان وجود خواهد داشت. این سیستم موجب می گردد تا قادر باشید زمان خود را برای خانواده، دوستان و اوقات شخصی خود مدیریت کنید.

 

۲۲ آبان ۰۱ ، ۱۴:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

تهران724سرویس نمایندگی بوش در مسعودیه تهران

تهران724سرویس نمایندگی بوش در مسعودیه تهران

تهران724سرویس برای نمایندگی بوش در مسعودیه تهران یکی از بامهارت ترین مراکز سرویس و تعمیرات لوازم خانگی با 15سال سابقه است که  به شکل کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه کار میکنند.

 

این مجموعه با دارا بودن بامهارت ترین تعمیرکاران نمایندگی بوش در مسعودیه تهران در سطح شهر تهران و کرج میتوانند تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات انواع لوازم خانگی با برندهای خارجی و ایرانی با  علم روز دنیا گره زده و یکی از مراکز تعمیرات تخصصی در این زمینه باشد.

 

تعمیر لوازم خانگی فاقد جابجایی

 

تهران724سرویس نمایندگی بوش در مسعودیه تهران می باشد.

 

تعمیرات مورد احتیاج شما در کمترین وقت امکان دارد به وسیله تعمیرکاران متخصص تهران724سرویس در محل شما انجام می گردد. پس هیچ احتیاجی به رفتن حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه ناقص وجود ندارد.

 

دادن خدمات شبانه روزی در تهران724سرویس

ما با خدمات مخصوصی خود به صورت 24 ساعته و فاقد تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض وجود مشکلات برای لوازم خانگی شما مضاف بر برطرف کردن مشکلات کنونی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی هم جلوگیری کنیم.

 

روش دادن خدمات نمایندگی بوش در مسعودیه تهران در تهران724سرویس

با استفاده از شماره تماس، اطلاعات مربوطه را بیان کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه کارشت=ناس را خدمتتان اعزام کنند.

بعد تکنسین مربوطه به جای شما اعزام شده و بعد از تعیین کردن نوع تعمیر و قطعه های تعویضی ضروری و تعیین هزینه خدمات و قطعه ها نسبت به تعمیرات دستگاه ناقص شما اقدام می کند.

دستگاه های تعمیر شده و قطعه های تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی است.

 

نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی

 

تهران724سرویس راه حلی خوب برای تعمیر و نگهداری لوازم خانگی شماست.

 

۲۱ آبان ۰۱ ، ۱۷:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

میتوانم تابعیت آلمان را دریافت کنم؟

میتوانم تابعیت آلمان را دریافت کنم؟

 

خیلی از اشخاصی که به آلمان می آیند در انتها در فکر درخواست شهروندی آلمان میباشند. بااهمیت است که با داشتن تابعیت آلمان می شود در آلمان رأی بدهید، خود را کاندید کنید، از آزادی رفت و آمد در اتحادیه اروپا بهره مند بشوید و قادر باشید در هر کشور اتحادیه اروپا بدون اجازه اقامت زندگی و کار کنید. همینطور با دارا بودن پاسپورت آلمانی می شود بدون داشتن ویزا به خیلی از کشورها سفر کنید.

حتی در آلمان اکثر کارهای اداری را میشود به شکل انلاین انجام داده و لازم نمی باشد برای هر موضوعی به اده های گوناگون مراجعه کنید.

اگر والدین شما تابعیت آلمان دارند یا شما در آلمان متولد شده اید و والدین شما شرایط دریافت شهروندی آلمان را دارند، به شکل اتومات تابعیت آلمان را دریافت خواهید نمود. اطلاعات بیشتر در این مورد را در مشاوره های تخصصی ما در واتساپ میتوانید بهره مند بشوید. اگر در آلمان به دنیا نیامده باشید و والدین شما هم آلمانی نبوده باشند، باز هم می شود  تحت شرایط  ویژه ای تابعیت آلمان را بدست آورید.

برای گرفتن شهروندی آلمان بایستی چه شرایط و مدارکی داشته باشم؟

برای دارای شرایط بودن دریافت تابعیت، بایستی شرایط زیر را داشته باشید:

  • اجازه اقامت همیشگی و یا اقامتی داشته باشید که مطمئن هستید اگر درخواست اقامت همیشگی کنید آنرا دریافت خواهید گرد.
  • حداقل هشت سال میباشد به شکل قانونی در آلمان زندگی کرده باشید.
  • هیچ پولی از جاب سنتر یا سوسیال دریافت نکرده باشید و حق دریافت آن را هم  نداشته باشید.
  • در سطح B1 یا بالاتر آلمانی یادگرفته باشید.
  • امتحان شهروندی (Einbürgerungstest) را موفقانه انجام داده باشید و یا ازمدرسه های آلمانی مدرک إتمام مدرسه (Schulabschluss) دریافت کرده باشید.
  • به جرم های جدی محکوم نشده باشید.
  • به شکل کتبی و شفاهی قانون اساسی آلمان را قبول کرده و احترام بگذارید.
  • شما اجازه خواهید داشت تنها یک همسرداشته باشید.
  • بایستی پاسپورت یا مدرک های دیگری (گواهینامه رانندگی ، شناسنامه ، و ...)  از کشور خود داشته باشید که هویت شما را ثابت بکنند.
  • تابعیت قبلی خود را رها کرده و یا هم از اول نداشته اید. اطلاعات بیشتر در این  مورد را در واتساپ می توانید کسب کنید.

اگر همه ی این الزامات را برآورده کنید، بایستی درخواست شما برای اخذ شهروندی آلمان تأیید شود. در موارد خاص اگر همه شرایط را برآورده هم نکنید، امکان دارد درخواست شما تأیید گردد.

ادامه مطلب در سایت ما

۲۱ آبان ۰۱ ، ۱۴:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

شرایط کار در آلمان

شرایط کار در آلمان

همان طور که در قسمت قبلی به آن اشاره نمودیم، دانشجویانی که تصمیم کار در این کشور را دارند باید ظرف 18 ماه بشود شغل مورد نظر خود را پیدا نماید که این کار در گام های اول بسیار سخت به نظر می رسد اما با مراجعه به مراکز کاریابی و استخدامی می شود به آسانی و بدون اتلاف وقت کار مورد نظر خود را جویا گردید. البته باید توجه داشته باشید که شما تنها در طول هفته 38 الی 40 ساعت می شود به کار مشغول باشید.

خیلی از شرکت های آلمانی از دانشجویانی که به تازگی فارغ التحصیل شده اند استقبال کرده و آنان را استخدام می کند که از جمله ی این شرکت ها می شود به شرکت آئودی، شرکت بنز، شرکت ولکس واگن و پورشه اشاره نمود که هر یک از این شرکت ها برندهای شناخته شده در جهان میباشند و کار در این شرکت ها بی شک فرصت بزرگی برای به دست آوردن تجربه های بی نظیری می باشد.

شما قدر هستید با سخت کوشی خود نظر و توجه مدیران ارشد این شرکت ها را به دست آورده و قراردادهای بلند مدتی را با این شرکت ها داشته باشید و از خوبی های کار در این شرکت ها بهره مند شوید.

چگونه بعد از تحصیل می توان اقامت آلمان را اخذ کرد؟

تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری آلمان، فقط راه گرفتن اقامت بعد از تحصیل آلمان است. دانشجویانی که از کشورهای دیگر برای تحصیل وارد آلمان می گردد. پس از فارغ­ التحصیلی می شود به سرعت وارد بازار کار این کشور شوند.

البته این کار احتیاج به گرفتن اقامت هجده ماهه در آلمان دارد. این 18 ماه فرصتی میباشد برای شخص متقاضی تا بتواند کار مناسبی پیدا نماید. و زندگی خود را از حیث مالی تأمین کند که در این باره داشتن دانش بالای زبان آلمانی میشود به کمک بسیاری نماید.
البته دارا بودن مدرک زبان آلمانی بایدی است. این اشخاص زیرا از دانشگاه های آلمان فارغ التحصیل گردیده است. آسان‌تر از بقیه اشخاصی که مدرک دانشگاهی خود را از دانشگاه های بقیه کشورها اخذ کرد. میشود شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. دانشجویانی که پس از به پایان رسیدن درسشان در آلمان به کشور خود برخواهد گشت. میشود برای اقامت درخواست ویزای جستجوی کار که یک ویزای 6 ماهه است را صادر کند.

گام بعدی برای گرفتن اقامت بعد از پیدا کردن کار در آلمان

اشخاصی که بلافاصله پس از فارغ التحصیلی پیشنهاد کاری دارند لازم نیست اقامت 18 ماهه دریافت کنند. دانشجویان پس از پیدا کردن کار موردنظرشان میشود درخواست بلو کارت یا کارت آبی و یا تقاضای مجوز اقامت در آلمان را بدهند.
بعد یکی یکی گام های بعدی گرفتن اقامت را طی خواهند کرد. مجوز اقامت در آلمان به شخص اجازه خواهند داد. که فقط 6 ماه از آلمان خارج گردد. اما با کارت آبی، شخص متقاضی قادر است به آسانی در کشورهای اتحادیه اروپا مشغول به کار گردند و تا مدت 12 ماه خارج از آلمان به سر ببرد.

هر دو ویزایی که گفتیم قابلیت تمدید شدن را دارا هستند. و زمانی که دو سال همه ی گذشت شخص قادر است با دادن مالیات به دولت. اقامت همیشگی برای زندگی در آلمان دریافت نماید. اشخاصی که به طور همیشگی اجازه اقامت بعد از تحصیل در آلمان را گرفته اند ، میشود پس از گذشتن پنج سال پاسپورت آلمان را هم دریافت کنند.

۱۴ آبان ۰۱ ، ۱۴:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

قابلیت های زندگی و داشتن اقامت آلمان

قابلیت های زندگی و داشتن اقامت آلمان

یکی از بهترین و بزرگترین کشورهای جهان از حیث زندگی و اقامت، کشور آلمان میباشد که با مهاجرت به این کشور قادر هستند با فرهنگ نوین، تمدنی مدرن و زندگی ای خوبی آشنا بشوند! کشور آلمان دومین رتبه ی جهان را در داشتن پاسپورت گرفته است و علت اقتصاد بزرگی که خود یکی از بهترین کشورها برای زندگی می باشد. برای افرادی که بخواهند در این کشور شهروند باشند مزیت ها و عیب هایی دارد که برای مهاجرت به آلمان بایستی در نظر داشت. از جمله ی مزیت ها اقامت در این کشور:

با داشتن پاسپورت آلمان امکان سفر به 188 کشور جهان بدون احتیاج به ویزا و یا ویزا به هنگام ورود مهیا می گردد.

  • زندگی کار و تحصیل با کمترین هزینه و بیشترین درآمد در کشور آلمان و اجازه ی تحصیل و کار در بقیه کشورهای اتحادیه ی اروپا و بریتانیا با خرج کم
  • حق رای دارید.
  • معاف از دریافت ویزاهای خاصی می شوید.
  • دسترسی آسان به بیمه ی سلامت، حقوق بازنشستگی و قابلیت بیکاری دارید.
  • مجوز کار به آسانی به شما داده می شود.
  • کمتر از 3 سال قادر هستید برای تابعیت کشور اقدام نمایید.
  • تابعیت مضاعف به شما تعلق خواهد گرفت.
  • حمایت جامع برای تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاه های ملی
  • از جانب کنسولگری حمایت می شوید.

(اگر از کشورهای جهان سوم باشید به وسیله دولت آلمان در شرایط خاص حمایت می شوید برای نمونه تصادف کنید یا بیماری سختی داشته باشی، دستگیر شوید و یا حتی قربانی جرایم وحشیانه و سختی باشید). برای گرفتن شهروندی از طریق آزمون شهروندی بایستی به 33 سوال چهار گزینه ای پاسخ دهید که در حدود 1 ساعت طول می کشد و حداقل 17 سوال پاسخ صحیح داده شود تا قادر باشید مجوز این کشور را دریافت کنید (حداقل سن باید بالای 16 سال باشد).

۱۴ آبان ۰۱ ، ۱۴:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

بهترین راه های مهاجرت به آلمان

آلمان، با اسم رسمی جمهوری فدرال آلمان، کشوری در اروپای مرکزی هستند. آلمان دومین کشور پرجمعیت اروپا بعد از روسیه و پرجمعیت ترین کشور عضو اتحادیه اروپا است. آلمان میان دریاهای بالتیک در شمال و آلپ در جنوب میباشد. مساحت آن 357022 کیلومتر مربع (137847 مایل مربع) است و جمعیت آن در 16 ایالت تشکیل دهنده آن بیشتر از 83 میلیون نفر میباشد. آلمان از شمال با دانمارک، از شرق با لهستان و جمهوری چک و از جنوب با اتریش و سوئیس و از غرب با فرانسه، لوکزامبورگ، بلژیک و هلند همسایه هستند. پایتخت و بزرگترین شهر این کشور برلین و مرکز مالی آن فرانکفورت هستند.

اکثر شهرهای کشور آلمان دارای آب و هوای خوبی هستند، در صورتی که تابستان‌های آلمان در منطقه های گوناگونی از گرم و خشک تا خنک و بارانی متغیر هستند. در منطقه های شمالی کشور آلمان بادهای غربی غالب وجود دارد که هوای مرطوب را از دریای شمال به درون کشور میفرستد و موجب تعدیل دما و افزایش بارندگی می گردد. آلمان از یک سیستم قانون مدنی مبتنی بر حقوق روم با بعضی ارجاعات به قانون آلمان میباشد. دادگاه قانون اساسی فدرال، دادگاه عالی آلمان هستند که مسئول امور قانون اساسی میباشد و دارای قدرت بررسی قضایی هستند.

ادامه مطلب...
۱۰ آبان ۰۱ ، ۱۵:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در افسریه تهران

تعمیرات لباسشویی بوش

یکی از بهتر ترین وسایل در آشپزخانه، ماشین لباسشویی میباشد که کمک بسیاری را به خانم ها می کند. اخیرا بیشتر بانوان کار میکنند و لباسشویی بوش وظیفه شستن لباس ها را بر عهده دارند؛ ولی اگر وقتی این وسیله کاربردی دچار عیب فنی و یا نقصی شود، چه شخصی زمان شستن لباس ها را با دست دارند؟ تعمیر لباسشویی بوش یکی از بااهمیت ترین کار هایی است که اگر به درستی انجام گردد، هزینه های بسیاری را بر دوش مشتریان می گذارد.

 

همین کار باعث شد تا تعمیرگاه مجاز دیباسازان باران با بیشتر از 20 سال سابقه در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش خدمت های خود را به شکل آنلاین و غیر حضوری ارائه بدهد. تعمیرگاه معتبر ما برای رفاه حال مشتریان، خدمات خود را در منزل داده میشود ؛ با این حال هم، شما عزیزان دیگر احتیاجی به پیمودن مسیر های بسیار بزرگ برای یافتن تعمیرگاه مجاز را ندارید. کارشناسان ما در این نوشته به صورت جامع به خدمات تعمیرات لباسشویی بوش می رسد.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در افسریه تهران

یکی از بااهمیت ترین خاصیت های تعمیرگاه مجاز ما، ارائه خدمات به شکل گسترده در همه ی نقطه های تهران میباشد. مجموعه ما دارای 4 شعبه در شمال، جنوب، غرب و شرق تهران میباشد که شماره تلفن همه آنها در سایت درج گردیده است. تعمیرگاه مجاز تعمیرات لباسشویی بوش، یکی از محدود تعمیرگاه هایی میباشد که تعمیرکاران و تکنسین های خود را به خانه شما میفرستد تا شما دیگر احتیاجی به حمل دستگاه به این سنگینی به تعمیرگاه نداشته باشید.

اگر می خواهید ماشین لباسشویی را برای تعمیر به کارگاه تحویل دهید، می توانید با شماره های نمایندگی شمال تهران :22624917 – 021 ، نمایندگی مرکزی تهران :88873598 – 021 ، نمایندگی غرب تهران :44167668 – 021 برای راهنمایی تماس حاصل نمایید.

۱۰ آبان ۰۱ ، ۱۵:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78