شرایط اخذ ویزای کار پرستاری در آلمان در یک نگاه

  • امکان مهاجرت و گرفتن ویزای محانی به مدت خیلی محدود
  • امکان سفر به اتحادیه اروپا بدون اخذ ویزا
  • داشتن امکانات یک شهروند اروپایی
  • اجازه همراهی خانواده

 

امکان تحصیل رایگان فرزندان

الان در کشور آلمان به شدت به نیروی کار پرستاران احتیاج دارد؛ به همین خاطر موقعیت‌های شغلی مناسب، حقوق و قابلیت هایی در اختیار پرستاران در این کشور قرار خواهد گرفت که موجب شده مهاجرت پرستاران به آلمان بیشتر از قبل طرفدار پیدا کند. در این نوشته با شرایط مهاجرت پرستاران به آلمان و حقوق این قشر در شهرهای گوناگون این کشور آشنا می‌شویم ولی قبل از آن، خوب میباشد بدانید که موسسه مهاجرتی Perso2 که یکی از برترین موسسه های مهاجرتی به شمار می رود، نماینده انحصاری بیشتر از ۱۰ بیمارستان و مرکز درمانی در کشور آلمان میباشد که به زمان محدود، شرایط دریافت ویزای کار پرستاری در آلمان را برای تعدادی از پرستاران با مهارت ایرانی به شکل رایگان فراهم کرده باشد. برای اطلاع دقیق از این شرایط و استفاده از این قابلیت فوق العاده، فرم ارزیابی و مشاوره مجانی را تکمیل کنید

.

 

تکمیل فرم ارزیابی و مشاوره تخصصی

 

چرا پرستاران نسبت به گرفتن ویزای کار پرستاری در آلمان اقدام می نمایند؟

مهاجرت پرستاران به آلمان و گرفتن ویزای کاری این کشور قابلیت های بسیاری را به دنبال خواهد داشت. از جمله این قابلیت ها می شود به قابلیت های بازنشستگی در آلمان اشاره نمود.

اگر قبل از سن ۴۵ سالگی در آلمان مشغول به کار باشید، دولت آلمان شما را بیمه خواهد نمود و بعد از بازنشستگی به شما حقوق بازنشستگی خواهد داد. همچنین شما قادر هستید با گرفتن ویزای کار آلمان، همسر و فرزند زیر ۱۸ سال خود را با ویزای همراه به آلمان بیاورید. آن‌ها قادر هستند در آلمان مشغول فعالیت یا تحصیل بشوند. در ادامه با دو قابلیت دیگر پرستاری در آلمان آشنا خواهیم شد.

 

تعادل میان کار و زندگی برای پرستاران در آلمان

آلمان از نظر وجود تعادل میان کار و زندگی در میان ۱۰ کشور برتر جهان دیده خواهد شد. نوبت کاری پرستاران در آلمان بر طبق ترجیح خودشان مشخص می گردد. سه شیفت کاری ۶ صبح تا ۲:۳۰ بعدازظهر، ۱:۳۰ بعدازظهر تا ۱۰ شب و ۸:۳۰ شب تا ۶ صبح برای پرستاران در آلمان وجود خواهد داشت. این سیستم موجب می گردد تا قادر باشید زمان خود را برای خانواده، دوستان و اوقات شخصی خود مدیریت کنید.