صرفا جهت اطلاع

صرفا جهت اطلاع

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

تفاوت طلای سفید با طلای زرد در چیست؟

 

طلای زرد و طلای سفید در صنعت جواهرسازی بسیار محبوب هستند و زیورآلات طلا طرفداران بسیاری دارند و عیار طلا در تولید رنگ های طلا نقش بسیار مهمی دارد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی تفاوت طلای سفید و طلای زرد چیست می پردازیم.

 

تفاوت طلای سفید با طلای زرد

از تفاوت طلای سفید و طلای زرد چیست، می توان به شیوه ساخت آلیاژ آن اشاره کرد که برای ساخت طلای سفید و طلای زرد از آلیاژهای مختلفی استفاده می شود و میزان خلوص این زیورآلات طلا زیاد است و از نظر رنگ که رنگ سفید یا زرد بستگی به سلیقه شخصی افراد دارد و دوام و نگهداری طلای زرد به خاطر خاصیت شکنندگی فوراً آسیب می بیند.

ولی طلای سفید سخت تر است و شکنندگی در آن کمتر است و طلای سفید باعث ایجاد حساسیت می شود ولی در استفاده طولانی مدت هر دو طلا باید پرداخت و ترمیم شوند.

 

 

تفاوت قیمت طلای سفید و طلای زرد

یکی از تفاوت طلای سفید و طلای زرد چیست قیمت آن است که قیمت زیورآلات طلا به عوامل زیادی بستگی دارد مانند دستمزد ساخت، قیمت روز طلا، هزینه کلی جواهرات، قیمت سنگ های زینتی و عیار آن است.

بنابراین در افزایش قیمت طلای سفید و زرد این عوامل دخالت دارد و به عنوان مثال می توان گفت که در طلای ۱۸ عیار به دلیل خلوص بالا هزینه کلی ساخت بیشتر می شود و همچنین به دلیل سختی کار با طلای سفید دستمزد آن بیشتر است و قیمت آن بالا می رود.

برای ادامه کلیک کنید.

 

۲۳ خرداد ۰۲ ، ۱۳:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

فرق کراتینه مو با پروتئین تراپی چیست؟

مو بخش مهمی از چهره فرد است که در زیبایی تاثیر دارد. موهایی که خوش حالت، درخشان و شاداب هستند همیشه بیشتر به چشم می‌آیند. تغذیه، سلامت روانی، رعایت بهداشت مو و … در زیبایی موها تاثیر دارند اما همیشه جوابگو نیستند. خدمات دیگری برای مو ارائه می‌شود که معروف‌ترین آن‌ها کراتینه و پروتئین تراپی است و توسط دستان هنرمند آرایشگر بر روی موهای فرد متقاضی انجام می‌شود. با دانستن فرق کراتینه مو با پروتئین تراپی خواهید دانست که کدام روش برای شما مناسب‌تر است.

 

کراتینه مو

موهایی که صاف، لخت و براق هستند به طرز عجیبی به چشم می‌آیند. کراتین بتا به طور طبیعی در موها وجود دارد اما به دلایل مختلفی مانند افزایش سن، تغذیه نامناسب، تغییرات هورمونی، استفاده از اتو یا سشوار به مقدار زیاد و … کراتین موجود در مو کم شده که موها وز، مجعد و خشک می‌شوند. کراتینه کردن مو روشی عالی برای بازگرداندن زیبایی و گرفتن فر و وزی موها است تا ساختار موی آسیب دیده و خشک شده بهبود یابد.

کراتین که نوعی پروتئین اساسی موجود در مو است توسط کراتینه به صورت نیمه دائمی بازگردانده می‌شود. برای انجام کراتینه، از مواد حاوی پروتئین بتا استفاده می‌شود. به طور کلی با رعایت موارد پس از کراتینه کردن همچون شامپوی بدون سولفات و ماسک حمام، بین شش ماه و نهایتا تا یک سال بر روی مو ماندگاری دارد اما موها چندان احیا نمی‌شوند. برای اینکه پاسخ فرق کراتینه مو و پروتئین تراپی در چیست را بتوان داد، ابتدا پروتئین تراپی را توضیح خواهیم داد.

 

پروتئین یکی از اصلی‌ترین اجزا در بافت موها است باعث سلامت مو می‌شود. هنگامی که پروتئین مو کاهش می‌یابد ظاهری ناخوشایند در موها به وجود می‌آید. پروتئین تراپی نوعی درمان خانگی مو است که پروتئین‌های هیدرولیز شده را به کوتیکول مو برمی‌گرداند تا رشته مو ترمیم شود. برای انجام پروتئین تراپی، از مواد حاوی پروتئین استفاده می‌شود.

با پروتئین تراپی ضمن نرم و تقویت شدن، از موها در برابر آسیب پذیری محافظت شده و باعث افزایش حجم و ضخامت می‌شود در نتیجه به تقویت رشد موها کمک می‌کند. موهایی که بر اثر رنگ کردن، سشوار کشیدن زیاد یا به هر دلیل دیگری خشک و دهیدراته شده‌اند و آسیب دیده‌اند نیاز به ترمیم دارند که از روش پروتئین تراپی استفاده می‌شود. میزان احیای موها در روش پروتئین تراپی بیشتر و موفق‌تر است بنابراین افرادی که موهای آن‌ها مشکلات بیشتری دارد بهتر است از روش پروتئین تراپی استفاده کنند.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید.

از طریق راه‌های ارتباطی زیر با بانو مارال خسروی در ارتباط باشید:

  • ·  شماره تماس:     09129547791 09902811367

  • اینستاگرام : Maral_hir_care

۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۹:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

جدیدترین مدل های میز جلو مبلی و عسلی 2023

میز جلو مبلی و عسلی یکی از اجزای اصلی دکوراسیون داخلی هر خانه است. انتخاب درست میز جلو می‌تواند به تناسب با سبک داخلی و نیازهای کاربری، زیبایی و عملکرد فضای معیشتی را افزایش دهد. در سال 2023، با توجه به تحولات طراحی و سلایق جدید، مدل‌های میز جلو مبلی و عسلی جدیدی با ویژگی‌ها و استایل‌های متنوع معرفی شده است. در این مقاله، به بررسی و معرفی جدیدترین مدل‌های میز جلو مبلی و عسلی سال 2023 می‌پردازیم .

۱. مدل میز جلو با طراحی مینیمال: یکی از جدیدترین مدل‌های میز جلو مبلی و عسلی سال 2023، مدل با طراحی مینیمال است. این میز با استفاده از خطوط ساده و شکیل، ظاهری مدرن و زیبا را به فضا اضافه می‌کند. معمولاً با استفاده از جنس‌هایی مانند چوب یا فلز و در رنگ‌های ساده، این مدل به دلیل سادگی و کاربردی بودن، بسیار محبوب است.

۲. مدل میز جلو با استفاده از جنس‌های طبیعی: در سال 2023، مدل‌های میز جلو مبلی و عسلی با استفاده از جنس‌های طبیعی مانند چوب و روکش چوب بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. این مدل‌ها با ایجاد حس طبیعی و گرما در فضا، ظاهری دل‌چسب و طبیعی به منزل شما می‌بخشند.

همینطور، این مدل‌ها اغلب با طراحی‌های بسیار دقیق و جزئیات زیبا همراه هستند که طبیعت را به خانه شما می‌آورند. در طراحی این مدل‌ها از چوب با بافت‌های طبیعی و زیبا، چوب‌های با رنگ و ترک‌های طبیعی، و چوب با روکش‌های طبیعی مانند نخلستان و روکش‌های خاموش استفاده می‌شود.

۳. مدل میز جلو با استفاده از فلز و شیشه: در سال 2023، مدل‌های میز جلو مبلی و عسلی با استفاده از ترکیبی از فلز و شیشه نیز بسیار محبوب شده‌اند. این مدل‌ها با ظاهری شیک و امروزی، فضا را با نورپردازی مناسب برجسته می‌کنند. از جمله مزایای استفاده از فلز و شیشه می‌توان به سبک مدرن و صنعتی، دوام بیشتر و آسانی در تمیزکاری اشاره کرد.

۴. مدل میز جلو با قابلیت‌های فناوری: در دنیای پیشرفته امروزی، مدل‌های میز جلو مبلی و عسلی با امکانات فناوری نیز وجود دارند. این مدل‌ها ممکن است شامل قابلیت‌هایی مانند بارسانسور یا صفحه‌نمایش لمسی باشند که به شما امکان می‌دهد تجربه‌ای متفاوت و هوشمندانه در استفاده از میز جلو را داشته باشید.

 

برای ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۷:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78