صرفا جهت اطلاع

صرفا جهت اطلاع

۷ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

درب ضد سرقت

خدماتی که دکوراسیون دیزان به شما ارائه می دهد در زمینه ی درب ضدسرقت در غرب تهران ارائه ی انواع مختلف درب های ضدسرقت چینی،ایرانی و ترکی است با انواع طرح و رنگ متناسب سلیقه ی شما با بصرفه ترین قیمتی که نمی توانید تصور کنید .

 

درب ضد سرقت

درب های ضدسرقت نوعی از درب های ورودی خانه ها هستند که طراح آن ها با رعایت انواع استاندارد های جهانی این نوع درب ها را می سازند . از جمله استاندارد هایی که باید رعایت شود باید به عایق کردن درب به حرارت ، رطوبت و صدا اشاره کرد و همچنین در زمینه ی امنیت و ایمنی بالای قفل ، لولا ، دستگیره و بدنه ی درب های ضد سرقت باید به خوبی کار شود تا از خطراتی نظیر سرقت خود درب و یا سرقت اموال جلوگیری کرد .

نکته ای که باید توجه گردد علاوه بر این موضوعاتی که گفته شده نباید درب های ضد سرقت مانع کمک رسانی به افراد درون ساختمان وقتی که اتفاقات ناخوشایندی همچون زلزله ، سیل یا اتش سوزی شود ، گردد .

درب ضدسرقت در غرب تهران | نمایندگی درب ضدسرقت در غرب تهران

اجزای درب های ضد سرقت

به طور عمده می توان قسمت های درب های ضد سرقت را به سه مورد تقسیم نمود : 1-چارچوب 2-بدنه  3-قفل که بر روی بدنه ی درب ضد سرقت جای گرفته است.

همان طور که گفتیم باید استاندارد هایی دربارهی این درب ها رعایت شوند که علاوه بر این مقاومت بالایی که دارند دارای زیبایی دلربایی نیز خواهد بود . فلزاتی که در این نوع از درب ها مورد استفاد قرار می گیرد باید مقاوم در برابر انواع برش ، ضربه یا سوراخ شدن باشد پس اولین مشخصه ی این درب ها وزن زیاد آن ها است .

درب ضدسرقت در غرب تهران | درب ضدسرقت

نکات ضروری درباره درب ضد سرقت

این نوع درب ها باید به طور کلی از لحاظ فنی دارای یکسری مولفه هایی باشند تا از نظر استاندارد بودن تایید شوند . به طور عمده درب های ضد سرقت ساختاری شبیه به هم دارند اما نوع ساخت و کیفیتشان با یکدیگر بسار تفاوت دارند .

باید بدانید که در این جا همان ضرب المثل همیشگی که می گویند هر چقدر پول بدهی ، همان قدر آش می خوری در اینجا صادق است ، در درب های ضد سرقت نیز باید بدانید که میزان خرجی که شما می کنید برای دربتان مهم است و هر ارزانی بی علت نیست و همین طور هر گرانی دلیل بر کیفیت مطلوب نیست .

چه چیزی در قیمت درب های ضد سرقت مؤثر است ؟

به زبان بسیار ساده می توان گفت که متریال ، ابزار و یراق ، کیفیت ، چوب مورد استفاده شده و طرح روی آن که توسط متخصصان طراحی شده و همچنین ابعاد درب ما در قیمت بسیار مؤثر است . می دانید که اگر کیفیت یک درب ضد سرقت به هر میزانی که بهتر باشد باید برای آن باید متریال ، ابزار و یراق بیشتری هزینه کرد .

در بازار ایران باید بیان کنیم که بیشتر از درب های ضد سرقت ایرانی ، ترکی و چینی استفاده می کنند که نوع ترکی آن عموما از کیفیت بهتری برخورد دارند .

درب ضدسرقت چینی | درب ضدسرقت ترک

برای چی از درب ضد سرقت باید استفاده کرد ؟

دربهای ضد سرقت در خانه های امروزی علیق خوبی برای صدا های جانبی منزل شما هستند و همچنین مقاومت بالای در برابر آتش از خود نشان می دهند که در بعضی از آن ها تا دماس 800 درجه و به مدت 4 ساعت از خود مقاومت نشان می دهند .

یکی دیگر از مزایای درب های ضد سرقت می توان به مقاومت آن در برابر برش و فشار ، عایق هوای گرم و سرد ، رطوبت و مقاومت بسیار زیاد نبست به رنگ پلی استر اشاره کرد که مشتریان بسیاری را قانع می کند تا یکی از ان ها را خریداری کند .

 

درب ضد سرقت با کیفیت خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد ؟

درب های ضد سرقت یه قسمت مهم دارند که شامل : ساختار یا استراکچر ، یراق الات و رویه است که با افزایش کیفیت هر کدام می توانید شاهد بهبود کیفیت دربتان باشید .

به طور مثال به تقویت ورقه های داخلی ساختار درب (استراکچر) و یا فولاد کسب داخل درب می توانیم به امنیت درب بیافزاییم کیفیت ان را بیشتر از گذشته گردانیم ، یکی دیگر از کار هایی که می توان برای ارتقای کیفیت درب های ضد سرقت انجام داد این است که از قفل هایی با کیفیت بیشتر استفاده کرد یعنی به جای قفل لوله ای آن را به قفل گاو صندوقی تعویض کنیم .

درب ضدسزقت | درب ضدسرقت ایرانی

کدام یکی بهتره درب ضد سرقت ایرانی یا ترکی ؟

اگر می خواهید درب ضد سرقت برای خودتان خریداری کنید بدون ان که قیمت برایتان اهمیت داشته باشد فکر کنم بدانید که جواب پرسش بالا چه می تواند باشد . اما اگر به خواهیم به طور کلی بحث کنیم باید بدامیدذ که بازار کشورمان در این روز ها دست تولیدات داخلی یا اکثرا خارجیی نظیر ترکی و چینی شده است .

کارشناسان ما در دکوراسیون دیزاین درباره ی این موضوع می گویند که درب های ایرانی تقریبا دارند خود را هم ردیف با درب های ضد سرقت ترکیه ای می کنند اما تفاوت این دو درب در دراز مدت به خوبی خود را نشان می دهند چراکه ماندگاری در درب های ضد سرقت بسیار بالا تر است.

 

درب ضدسرقت در غرب تهران | نمایندگی درب ضدسرقت در غرب تهران

درب ضد سرقت در بلایای طبیعی

این نوع درب ها در برابر انواع اتفاقات پیش بینی نشده ای همچون  بلایای طبیعی مستحکم هستند و علاوه بر آن جای خوبی برای پناه گرفتن در هنگام وقوع زلزله هستند .

خریداری انواع درب ضد سرقت در تهران

با پیشرفته شدن دنیای مجازی امروزه کمتر کسی برای خرید کالاها ی مختلف از جمله درب ضدسرقت در غرب تهران سراغ خرید حضوری می رود و ما نیز در دکوراسیون دیزان برای شما انواع خدمات اینترنتی و غیر حضوری را ارائه می دهیم . برای خریداری درب ضدسرقت در غرب تهران لطفا با کمک سایت ما و شماره تلفن درج شده با ما تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

۲۵ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

بازسازی خانه های قدیمی از صفر تا صد

بازسازی خانه های قدیمی از صفر تا صد

بازسازی ساختمان تغییری است که می تواند ارزش ریالی خانه را بالا ببرد. کیفیت زندگی روزمره ساکنان آن را بهبود ببخشد و در بسیاری از موارد فضای کاربردی خانه را بهبود بخشد و افزایش دهد. سالانه تعداد زیادی از خانواده ها اقدام به بازسازی فضای محل سکونت خود می کنند.

شاید یکی از رایج ترین بازسازی ها، بازسازی و طراحی دوباره آشپزخانه ها مثل بازکردن آنها یا تغییر کاشی و کابینت باشد. البته توجه داشته باشید که در بازسازی گاهی فقط نوسازی بخش هایی از خانه و بدون اتفاق افتادن تغییرات مهم انجام می شود. کارهای جزیی تر هم در پروژه های بازسازی منزل به چشم می خورند:

  • کاغذ دیواری
  • کاشی و سرامیک کف
  • گچکاری
  • پارکت
  • کفپوش
  • کناف
  • سقف کاذب
  • کابینت آشپزخانه

در ادامه تصاویری از قبل و بعد پروزه های ما در موضوعات کاری زیر را خواهید دید:

بازسازی آشپزخانه

بازسازی سرویس بهداشتی

بازسازی کلی ساختمان

بازسازی سالن پذیرایی

بازسازی اتاق خواب

بازسازی نمای ساختمان

۲۵ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان چیست و چه اهمیتی دارد؟ بازسازی و تعمیرات ساختمان ها با چه هدفی انجام می شود؟ چه کسانی تخریب و بازسازی را انجام می دهند؟ هزینه بازسازی چگونه برآورد می شود؟ بازسازی نمای ساختمان های قدیمی و جدید چه تفاوتی با هم دارند؟ انجام امور بازسازی توسط شرکت پیمانکار بازسازی ساختمان تا چه اندازه می تواند در کیفیت کار نهایی تاثیر گذار باشد؟

اینها از جمله سوالاتی است که می تواند در ذهن افرادی که قصد بازسازی را دارند و یا در این باره نیاز به کسب اطلاعات دارند، وجود داشته باشد. هدف ما در این مطلب ارائه مطالب مهم و کاربردی در زمینه بازسازی و مسائل پیرامون آن و پاسخ به پرسش های مطرح شده می باشد.

بازسازی و تعمیرات ساختمان

 

واضح است که در پروسه بازسازی با توجه به اینکه ساختمان قدیمی یا نوساز است و یا بازسازی تنها شامل بخش های در معرض دید و تجهیزات است یا بخشهای اصلی و مرتبط به بنای ساختمان را نیز شامل می شود تفاوت های فاحشی وجود دارد و هر یک در طی مراحل بخصوصی انجام می پذیرند. در حالت کلی چون برای بازسازی در بخش های قابل دید و تجهیزات آن حساسیت بالایی نداشته و بیشتر مربوط به سلایق افراد می شود مراحل بازسازی ساختمان را در بخش های اصلی که بازسازی آنها مرتبط به بنای ساختمان می شود پی می گیریم.

 

مراحل بازسازی ساختمان
مراحل بازسازی ساختمان

 

مراحل بازسازی ساختمان

 

مراحل بازسازی ساختمان در بخش های اصلی آن مسئله ای بسیار مهم و حیاتی است چرا که تاثیر مستقیمی بر سلامت جسم و روح ساکنین دارد. مراحل بازسازی بخش های اصلی ساختمان را می توان در طی مواردی به شرح زیر اولویت بندی کرد:

مرمت دیوارها اولین گام در بازسازی بخش های اصلی محسوب می شود. در مرمت دیوارها معمولا دیوارهای اصلی را که دیوار حایل به حساب می آیند تخریب نمی کنند زیر ستون های اصلی ساختمان که وزن ساختمان را تحمل کرده و باعث سر پا ماندن آن هستند روی دیوارهای حایل قرار گرفته اند. در مرمت دیوارهای حایل بایستی به رو برداری تا رسیدن به آجر بسنده کرد.

پس از مرمت دیوارهای ساختمان دومین بخش که بایستی مورد بازسازی قرار گیرد سرویس ها و حمام ساختمان می باشد. با توجه به اهمیت عایق کاری مناسب این مکان ها و از بین رفتن عایق ها پس از گذشت مدت زمانی، برای جلوگیری از نمدار شدن دیوارهای اطراف سرویس ها و حمام، بازسازی در این بخش ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. البته عایق کاری ساختمان و تجدید عایق ها و ایزوگام های قدیمی آن تنها محدود به بخش سرویس ها و حمام ساختمان نمیشود و می تواند کف آشپزخانه و پشت بام و اصولاً هر جایی را که در ارتباط با رطوبت قرار دارد شامل شود.

بازسازی نمای بیرونی ساختمان

 

بازسازی ساختمان در مرحله بعد می تواند شامل بررسی سقف و ستون ها باشد. قبل از گچ کاری و طرح دادن و کار روی زیبایی سقف و ستون ها لازم است سقف و ستون های ساختمان مورد بررسی قرار گیرند، ستون های فلزی در صورت نیاز مقاوم سازی شوند، ترک های ریز و درشت سقف بخش های مختلف ساختمان بررسی و عیب یابی شوند و سپس مراحل زیبایی ظاهری آنها انجام پذیرد.

پس از این موارد هر آنچه که در مورد بازسازی صورت می پذیرد مربوط به تجهیزات و ظواهر در معرض دید است و بستگی به سلیقه شخصی افراد در انتخاب این لوازم و تجهیزات و طراحی دکوراسیون داخلی خاص منزل آنها می تواند متفاوت باشد.

۰۲ خرداد ۰۰ ، ۱۳:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

نانو سنگ و سیمان | نانو سنگ | نانو سیمان

 

کدام مناسبتر است ، سیمان آب گریز یا سیمان عادی ؟

 

از بخش دیگر، ساختار بتن به گونه ای است که بدون مواد افزودنی، در برابر رخنه رطوبت استحکام چندانی ندارد و به همین دلیل در پروژه‌هایی مثل استخرها و منابع آب، از راه های مختلف برای پیشگیری از رخنه رطوبت استفاده می‌شود.

اما با پدید آمدن سیمان ضد آب توقع داریم که عمل بعضی از این راهکارهای سنتی از نابود شده و پیمانکاران از این روش نوپا استقبال کنند.

اما سوال اینجاست واقعاً سیمان ضد آب چگونه است؟ چه خصوصیت هایی و معایبی می‌تواند داشته باشد؟ در چه قسمت های از یک سازه استفاده می شود؟ این محصول به چه شکلی خود را نشان می دهد؟

برای شفاف شدن کاربرد سیمان ضد آب و تأثیر آن بر یک سازه، در این مطلب تلاش می‌کنیم که جزئیات بیشتر و بهتری از آنها بیان کنیم تا به تمامی سوالات خود دست پیدا کنید .

 

سیمان ضد آب چیست؟

سیمان ضد آب به عنوان یک سیمان مخصوص یاد می‌شود که به شکلی ترکیبی از سیمان پرتلند عادی و سیمان آلومینات، سدیم کلسیم، دانه‌های سیلیکا و بعضی افزودنی‌های ویژه تولید و روانه بازار می‌شوند.

این افزاینده ‌های ویژه، اسیدهای چرب هستند که ویژگی های بتن را به شکل قابل توجهی تغییر می‌دهند.

 نقش این مواد در تغییر شکل و وضعیت سیمان خیلی قابل توجه است و توان این را دارد اوضاع آن را برای شرایط گوناگون حفظ کند.

در اصل، هدف مهم ضد آب شدن سیمان به وسیله این اسیدهای چرب صورت می‌گیرد که مانع از رسیدن رطوبت به ساختار اصلی سیمان می‌شود.

یکی از مهمترین معایبی که در خصوص سیمان عادی وجود دارد این هست که نگهداری آن در بلندمدت سبب می‌شود رطوبت به قسمت های داخلی آن رخنه کرده و به گذشت زمان ویژگی اصلی خود را از دست دهد.

ولی وجود اسیدهای چرب در سیمان ضد آب کمک می‌کند که این رطوبت به قسمت ‌های داخلی ورود پیدا نکند و سیمان برای مدت زمان طولانی تری قابل استفاده باشد.

و همچنین زمانی که این سیمان در سازه به کار می‌رود، به هنگام ترکیب شدن قسمت های اصلی بتن در میکسر، به خاطر اصطکاک این لایه اسید چرب از نابود شده و سیمان به شکل اولیه خود باز می گردد.

 

مزیت های استفاده از سیمان ضد آب:

همانطور که در مطالب بالا بیان گردید، استفاده از سیمان ضد آب باعث می شود به دو شکل در یک پروژه برای پیمانکار مفید باشد و هزینه‌های کلی آنها را کم کند. به شکل کلی بعضی از ویژگی های این نوع سیمان مخصوص عبارتند از:

 

امکان نگهداری طولانی تر سیمان برای پروژه‌های طولانی مدت

پیشگیری از رفتار سیمان با رطوبت و گاز دی اکسید کربن

پیشگیری از نفوذ رطوبت به داخل سازه

بدون نیاز به راهکارهای مختلف ضد آب کردن بتن و کاهش هزینه‌های مربوط به آن

پایین آوردن مقدار هدر رفت سیمان در پروژه‌های بزرگ

استفاده راحت و خوب برای ساخت مانند بتن‌های عادی

 

 

کاربرد سیمان ضد آب

 

کاربرد سیمان ضد آب در ساخت و ساز ساختمان:

با توجه به خاصیت های درونی سیمان ضد آب نقشی که در یک پروژه ایفا می‌کند، خاصیت های مختلفی و زیادی برای آنها متصور است که برخی از آنها به مقابله با نفوذ رطوبت و همچنین به حفاظت از سیمان مرتبط می‌شود.

همانطور که درباره ی سیمان پرتلند، از درجه‌های متفاوتی برای مشخص شدن اطلاعات فنی استفاده می‌شوند، در باره‌ی این سیمان هم می‌توان از این اصطلاحات استفاده کرد.

به شکل کلی کاربردهای سیمان ضد آب به قسمت‌های متفاوتی مربوط می‌شود. با اهمیت ترین کاربرد سیمان، استخرها، مخازن آب زیرزمینی و طبقه های پایین زیرزمین‌ها است که به احتمال فراوان در دید و نفوذ رطوبت قرار دارند.

سیمان ضد آب به این پروژه‌ها و ساختمان ها کمک می‌کند که نفوذ رطوبت در این سیمان ها با مشکل مواجه شود. خاصیت دیگر این سیمان های نانو شده ، به دیوارهای باربر و یا حمال و دیوارهای پشت بند مختص می شود و اجازه استفاده از آنها در دودکش‌ها و لوله‌های سیمانی برای امتحانات نیز وجود دارد.

 

نانو نما،ضد آب کردن نما و سطوح

شرکت نانو پارس گرجی با اجرای نانو نما و ضد آب کردن نمای ساختمان بدون داربست و در حدقل ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم می باشد.

 

نانو نما،ضد آب کردن نما و سطوح

اخیرا نانو نما و ضد آب کردن نما با پوشش نانو یکی از رایج ترین راه ها برای بهینه سازی مصرف انرژی و طول عمر بنا محسوب می شود.

 

اجرای نانو نما بهترین راه برای ضد آب کردن نمای ساختمان و تمیز نگه داشتن نما برای زمان طولانی می باشد.

نانو کردن یا همان ضد آب کردن سنگ نما و نوع های سطوح راهی می باشد که بسیار مناسب برای زیبا نگه داشتن ساختمان برای زمان بیشتر که از تخریب آن نیز جلوگیری می کند.

اجرای نانو بر روی نمای ساختمان و ضد آب کردن نما موجب ایجاد لایه ای محافظ بر روی مصالح ساختمان می شود. یکی از مزیت های اجرای نانو می شود به عایق بندی نما و افزایش طول عمر مفید نما اشاره نمود.

۰۱ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

مشکلات گیربکس | روغن گیربکس | خرابی گیربکس | تعمیر گیربکس

در این مطلب می خواهیم به علل خرابی گیربکس و موارد بررسی اینکه نشانه های گیربکس خراب چیست بپردازیم و به چند مورد کوتاه راجب تعمیر گیربکس نیز بپردازیم.

 

چگونه خرابی گیربکس را بفهمیم؟

تشخیص دقیق مشکلات گیربکس برای اشخاص عادی از طریق چشم و گوش کاری دشوار و تاحدودی غیر قابل انجام می باشد.

می‌توان خیلی از مشکلات درونی خودرو را مثل عملکرد بدن انسان در نظر گرفت. برای مثال ، اگر معده شما بدون هشدار دچار درد و مسائل دیگر شود، احتمالاً به آخرین چیزی که نوش جان کردید فکر می کنید.

به شکل کلی، مشکلاتی که سیستم‌های مکانیکی را درگیر می‌کنند، اکثرا شواهد متمایزی دارند‌‌(مانند صدای ناجور یا عملکرد نادرست خودرو) که از شکل عادی یا نرمال خود خارج می باشند پس خودروی شما هم نیاز به تعمیر گیربکس دارد.

این شواهد را دارنده خودرو به خوبی می شود که احساس کند، اما مشکل در این است که او نمی‌داند مشکل دقیقاً از کجاست!.

 

اگر اتومبیل شما از نظر مکانیکی نقص دارد، مهم است اول بدانید این مشکل مشخصا از کجای ماشین است، بعد برای جلوگیری از تشدید مشکل، خودروی خود را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه خوب ببرید.

در این راستا، نقص های زیر می‌توانند نشان از وجود مشکل در گیربکس خودروی شما باشند:

مشکلات گیربکس | روغن گیربکس | خرابی گیربکس | تعمیر گیربکس
مشکلات گیربکس | روغن گیربکس | خرابی گیربکس | تعمیر گیربکس

جا نرفتن یا سخت جا رفتن دنده

نخستین موردی که در مقاله تعمیر گیربکس به آن خواهیم پرداخت، جا نرفتن درست دنده است؛ آیا تا به حال توجه داشته‌اید که در زمان رانندگی، برای تغییر دنده دچار مشکل می‌شوید؟ لحظه‌ای که راننده از پارک بیرون می‌آید و رانندگی را شروع می‌کند، باید سریع وارد دنده مناسب شود.

ولی اگر چنین نبود و دنده خودرو به درستی جا نمی‌رفت و یا عوض کردن دنده با تأخیر و ایجاد صدا همراه بود، باید بدانید این مشکل می‌شود ناشی از چند مورد اساسی باشد.

 

نخستین مسئله می‌تواند عدم فشار دادن کامل کلاچ ماشین باشد، اکثرا اگر کلاچ را تا انتها فشار دهید، دنده راحت جا خواهد رفت.

ولی اگر این کار را انجام دادید و باز هم مشکل برطرف نشده بود، باید سطح روغن جعه دنده‌‌(واسکازین) را مشاهده کرد. سطح روغن واسکازین نباید از یک میزانی بیشتر پایین باشد.

 

مسئله دیگر می‌تواند شامل اختلال در اهرم دنده، اختلال در سیم کلاچ‌‌(نرمی یا سفتی زیاد)، تمام شدن دیسک صفحه کلاچ، مشکل در فلایویل‌‌(حرکت دورانی میل لنگ را متعادل می‌کند)، اختلال در صفحه سلکتور‌‌(این صفحه جابجایی دنده را برعهده دارد) و اختلال در ماهک‌های دنده‌‌(وظیفه جابجایی کشویی دنده را برعهده دارد) باشند.

مشکلات گیربکس | روغن گیربکس | خرابی گیربکس | تعمیر گیربکس
مشکلات گیربکس | روغن گیربکس | خرابی گیربکس | تعمیر گیربکس

نشت یا کمی روغن گیربکس | خرابی گیربکس

ممکن است نشتی قابل تشخیص‌ترین علامت است و باید در سریع ترین وقت تعمیر گردد. توجه نکردن به نشت مایعات یکی از نخستین دلیل خراب شدن گیربکس می باشد.

روغن جعبه‌دنده یا روغن واسکازین‌‌(ATF) مثل خون در شریان‌های گیربکس است و به عنوان مایع هیدرولیک عمل می‌کند.

بدون وجود روغن‌‌(یا در صورت کم بودن سطح روغن)، موتور کار نخواهد کرد و به شکل کامل متوقف میگردد.

 

روغن واسکازین به رنگ قرمز روشن می باشد و بوی شیرینی دارد. اگر روغن تیره شود یا بوی سوخته‌ای بدهد، زمان آن رسیده است که روغن تعویض گردد.

برای بررسی سطح روغن گیبرکس، ماشین را روشن می کنید و بگذارید به اصطلاح گرم شود، بعد کاپوت را بالا بزنید و میله نشانگر را ببینید‌‌(مطمئن باشید که خودرو روی سطح صاف و مستقیم است).

 

مسیر های منتهی به مرکز تعمیرات تخصصی شماره یک :

  1. بزرگراه آزادگان ،خیابان کوهک ، نبش نسیم ششم
  2. بزرگراه همدانی،خیابان کوهک ، نبش نسیم ششم
  3. بزرگراه فهمیده،خیابان کوهک ، نبش نسیم ششم

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از اینجا با ما تماس گرفته و یا با شماره های زیر تماس بگیرید :

شماره تماس: ۰۹۱۹۰۸۲۸۲۷۶ – ۰۹۳۳۲۱۱۴۰۶۹

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر ، در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

 

۰۱ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

قیمت پنجره دوجداره | پنجره ارزان | UPVC | ترمال بریک

موارد گوناگونی بر قیمت درب و پنجره دوجداره موثر است. البته به شکل کلی، قیمت پایه آن براساس اصولی ثابت مشخص می‌شود.

وقتی که مشتری‌ها از روند و شیوه دقیق قیمت‌گذاری آگاهی کامل داشته باشند، حس اعتماد بهتری نسبت به خرید خود پیدا خواهند کرد و همین موضوع باعث جلب رضایت مشتریان می گردد.

در این مقاله میخواهیم ، به موارد گوناگونی و تاثیرگذار بر قیمت پنجره‌های دوجداره UPVC بپردازیم.

قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره آلومینومی و UPVC چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت پنجره دوجداره اکثرا به شکل میانگین به سادگی قابل محاسبه است. ولی برای رسیدن به قیمت واقعی پنجره دوجداره به طور دقیق، لازم است که ابعاد دقیق پنجره را داشته باشیم.

علاوه بر این‌ تعداد بازشوها، فیکس و نوع باز شدن پنجره بر طبق تک حالته، دو جهته یا کشویی بودن، برای تشخیص قیمت دقیق پنجره، موثر می باشد.

قیمت پایه درب و پنجره دوجداره بر طبق میانگین هر مترمربع از فضای مورد نظر مشخص می‌شود.

تاثیر متراژ بر قیمت پنجره دوجدار

قیمت پنجره دوجداره

ابعاد استاندارد پنجره اکثرا، ۱۴۰ سانتی‌متر در ۱۴۰ سانتی‌متر است. اگر قرار باشد، پنجره‌ای با ابعاد استاندارد نصب شود، ‌قیمت‌ها به شکل واحدی محاسبه می شود.

برای مثال،‌ اگر دو پنجره دوجداره UPVC با اندازه استاندارد قرار است، نصب کنید، هزینه نصب برابر با نصب دو واحد پنجره است.

قیمت پنجره دوجداره | پنجره ارزان | upvc | ترمال بریک
قیمت پنجره دوجداره | پنجره ارزان | upvc | ترمال بریک

حال اگر قیمت نهایی را بر متر مربع تقسیم کنید، قیمت هر متر مربع از پنجره دوجداره مشخص می‌شود.

ولی در صورتی که در پروژه‌ای مشخص، متراژهای درب و پنجره متفاوت باشد و برای ساختن آن‌ها در ابعاد گوناگون ، نیاز به اندازه‌گیری‌های گوناگون باشد،‌ هزینه نهایی در هر مترمربع مشخص می‌شود.

برای مثال اگر در پروژه‌ای مساحت کل درب و پنجره‌های دوجداره ۳۰ متر مربع باشد، قیمت نهایی از ضرب متراژ کلی در قیمت هر متر مربع مشخص می گردد.

البته بهتر است بدانید، که این قیمت‌های پایه به شکل حدودی می‌باشد و موارد گوناگونی بر زیاد یا کم شدن قیمت پنجره دوجداره و درب UPVC تاثیر دارد.

برای نصب کردن درب و پنجره در مساحت‌های خیلی بالا و پروژه‌های بزرگ، اکثرا تمامی موردهای موثر بر قیمت درب و پنجره یو پی وی سی محاسبه و به قیمت پایه می گردد.

بعد به وسیله نرم‌افزاری دقیق همه قیمت‌ها مشخص و فاکتور نهایی صادر می گردد.

قیمت پنجره دوجداره | پنجره ارزان | upvc | ترمال بریک
قیمت پنجره دوجداره | پنجره ارزان | upvc | ترمال بریک

راحت ترین فرمول برای تعیین قیمت پنجره دوجداره، از این قانون می باشد: (پروفیل مصرفی × قیمت متر طول) + (شیشه مصرفی × قیمت متر مربع) + (یراق آلات × قیمت واحد) = کل هزینه ساخت یک پنجره

آیا مدل‌های متفاوت و گوناگون پنجره دوجداره، قیمت متفاوتی دارند؟

قیمت پنجره‌های دوجداره بر طبق مدلی که دارند، متغییر است. به این ترتیب مدل‌ها چند قسمتی با حالت بازشوهای متفاوت، قیمت‌های گوناگونی دارند.

هر چقدر تعداد بازشوهای پنجره بیشتر باشد و حالت باز شدن‌شان پیچیده‌تر باشد، قیمت آن‌ها بیشتر خواهد شد.

نحوه تولید پنجره‌ها هم بر قیمت آن‌ها تاثیرگذار می باشد. برای مثال پنجره‌ها دوجداره‌ای که به شکل مکانیزه تولید می گردند، به دلیل صرفه‌جویی در هزینه‌ها با تولید مکانیزه، دارای قیمت تمام شده کمتری نسبت به مدل‌هایی هستند، که دستی و غیرمکانیزه تولید می‌شوند.

بیش از این ها، برندهای متفاوت هم دارای قیمت‌های متفاوت هستند. هر برندی با توجه به کیفیت و نحوه تولیدی که دارد، روی درب و پنجره‌های دوجداره قیمت‌گذاری می‌کند.

09123307758

تاثیر جنس پروفیل بر قیمت پنجره دوجدار

پروفیل پنجره دوجداره

پروفیل‌ها دارای برندهای گوناگونی هستند و با توجه به میزان کیفیت، رنگ‌دانه‌ها و برند تولید‌کننده‌شان قیمت‌های متفاوت و گوناگونی دارند.

به علاوه پروفیل پنجره دوجداره از نظر سری(عرض پروفیل)، تعداد حفره یا چمبر، رنگ پروفیل و نوع کاربردی آن در درب و پنجره‌های UPVC بر طبق دسته‌بندی‌های زیر تقسیم‌بندی می‌شود:

بر طبق ابعاد

پروفیل درب و پنجره‌های دوجداره، از نظر عرض و سری، به سه نوع گوناگون سری ۶۰ با عرض ۶۰ میلی‌متر، سری ۷۰۰ و سری ۸۰ دسته‌بندی می‌شود. پروفیل‌ها از شکل ظاهری هم در دو نوع ساده و دکوراتیو در بازار وجود خواهند داشت.

بر طبق تعداد حفره داخل پروفیل (چمبر)

فضاهای توی عرض پروفیل را که با استفاده از دیواره‌های UPVC ایجاد می گردند، چمبر می گویند. در بیشتر برندهای درب و پنجره دوجداره، مقدار چمبرها از ۳ تا ۷ حفره می توان شمارش نمود. این تعداد بر قیمت تمام شده تاثیرگذار است.

بر طبق شکل کاربردی پروفیل

پروفیل‌های درب و پنجره‌های دوجداره، چهار کاربرد دارند. بعضی پروفیل‌ها مخصوص فریم‌ها هستند و به عنوان چارچوب در درب و پنجره استفاده می‌شوند.

نوع دیگر آن‌ها که به پروفیل ساش یا لنگه شهرت یافته است، در بازشوی درب و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۰۱ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

ویلا مدرن | ویلا کردان | ساخت ویلا رامسر | ساخت ویلا کردان | ساخت ویلا مدرن

ویلا مدرن | ویلا کردان | ساخت ویلا رامسر | ساخت ویلا کردان | ساخت ویلا مدرن

 

ویلا مدرن | ویلا کردان | ساخت ویلا رامسر | ساخت ویلا کردان | ساخت ویلا مدرن

ویلا مدرن | ویلا کردان | ساخت ویلا رامسر | ساخت ویلا کردان | ساخت ویلا مدرن

 

ویلا مدرن | ویلا کردان | ساخت ویلا رامسر | ساخت ویلا کردان | ساخت ویلا مدرن

ویلا مدرن | ویلا کردان | ساخت ویلا رامسر | ساخت ویلا کردان | ساخت ویلا مدرن

ویلا ساختمانی است که بر پایه ارتباط با طبیعت پیرامون ساخته می گردد و در واقع عضوی از آن محسوب می گردد. ساخت ویلا مدرن و یا کلاسیک این مکان با استفاده از یک طرح مناسب انجام می شود و هدف از ایجاد آن همگام شدن با طبیعت است.

ویلا مدرن | ویلا کردان

ویلا برخلاف ساختمان های عادی که فقط برای زندگی ساخته می شوند و توجه چندانی به محیط اطراف آنها نمی گردد، بر ارتباط تنگاتنگ با طبیعت تاکید دارد. ویلا ناخودآگاه شما را به یاد طبیعت و پیرامون قشنگ می اندازد و آرامش و اطمینان خاطر را به ارمغان می آورد.

ویلا مدرن | ویلا کردان | ساخت ویلا رامسر | ساخت ویلا کردان | ساخت ویلا مدرن

قدم زدن در فضایی آرام با هوای پاک روح و جان شما را سرزنده می کند و حسی متفاوت از زندگی در یک خانه عادی را منتقل می نماید. ساخت خانه ویلایی در طبیعت مثل ساخت هر بنای دیگری نیازمند نقشه کشی اولیه و اجرای یکسری امور مربوط به ساخت و ساز است.

طراحی و اجرای ویلا به وسیله معماران و مهندسین با تجربه شرکت فنی و مهندسی آموت بر اساس منطقه جغرافیایی و نوع آب و هوا صورت می گیرد. اگر به مناطق مختلف سفر کرده باشید قطعا شاهد نماهای مختلفی برای ویلا بوده اید، چون این وضعیت جغرافیایی است که نوع مصالح کاربردی و معماری ویلا را تحت تاثیر زیادی قرار می دهد.

ساخت ویلا رامسر

برای نمونه خانه ویلایی هایی که در منطقه های بارانی قرار گرفته اند دارای سقف شیروانی هستند، ولی ویلاهای مناطق دیگر امکان دارد دارای سقف عادی باشند. خرید ویلا و یا سرمایه گذاری برای ساخت آن آینده ای درخشان و سودآور به دنبال دارد؛ چون با افزایش جمعیت شهرها و شلوغ شدن آن ها افراد برای رفع دغدغه های فکری خود نیازمند محیطی آرام و ساکت در کنار طبیعت دارند.

ویلا مدرن | ویلا کردان | ساخت ویلا رامسر | ساخت ویلا کردان | ساخت ویلا مدرن

ویلایی که از استانداردهای کافی برخوردار بوده و امکانات رفاهی مطلوبی برای ساکنین فراهم نماید نه تنها از نظر مالی ارزش بالایی خواهد داشت، بلکه از نظر جسم و روحی هم می تواند آرامش و راحتی برای افراد به ارمغان بیاورد. معماری داخلی و خارجی ویلا مضاف بر زیبایی و جذابیت باید بر اساس اصول مهندسی اجرا گردد و مقاوم سازی های لازم برای آن هم صورت گیرد.

ساخت ویلا مدرن

ساخت ویلا دارای گام های مختلفی است که گام به گام باید انجام شوند. در این مطلب از شرکت فنی و مهندسی آموت به معرفی این گام ها پرداخته ایم تا با آگاهی از آن ها راحت تر نسبت به ساخت ویلا اقدام نمائید. پس تا آخر با ما همراه باشید.

ویلا مدرن | ویلا کردان | ساخت ویلا رامسر | ساخت ویلا کردان | ساخت ویلا مدرن

ساخت ویلا

۰ تا ۱۰۰ گام های ساخت ویلا

طراحی ویلا

مهم ترین نکته در ساخت هر سازه تولید طرحی مناسب و برنامه ریزی برای شروع پروژه می باشد. با کمک گرفتن از طراحان و معماران، گروه های تاسیساتی، استادکاران، مهندسین و… می توان برنامه ای منظم برای ساخت ویلا فراهم نمود.
در شرکت فنی و مهندسی آموت همه ی این تخصص ها و مهارت ها در یک پروژه به شما عزیزان خدمت رسانی می گردد.
از مدت شروع پروژه ویلاسازی تا انتهای آن از افراد مختلفی کمک گرفته می شود و تمامی گام ها به همراه هزینه های صرف شده به صاحب ویلا گزارش داده خواهد شد.

۰۱ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78