خدماتی که دکوراسیون دیزان به شما ارائه می دهد در زمینه ی درب ضدسرقت در غرب تهران ارائه ی انواع مختلف درب های ضدسرقت چینی،ایرانی و ترکی است با انواع طرح و رنگ متناسب سلیقه ی شما با بصرفه ترین قیمتی که نمی توانید تصور کنید .

 

درب ضد سرقت

درب های ضدسرقت نوعی از درب های ورودی خانه ها هستند که طراح آن ها با رعایت انواع استاندارد های جهانی این نوع درب ها را می سازند . از جمله استاندارد هایی که باید رعایت شود باید به عایق کردن درب به حرارت ، رطوبت و صدا اشاره کرد و همچنین در زمینه ی امنیت و ایمنی بالای قفل ، لولا ، دستگیره و بدنه ی درب های ضد سرقت باید به خوبی کار شود تا از خطراتی نظیر سرقت خود درب و یا سرقت اموال جلوگیری کرد .

نکته ای که باید توجه گردد علاوه بر این موضوعاتی که گفته شده نباید درب های ضد سرقت مانع کمک رسانی به افراد درون ساختمان وقتی که اتفاقات ناخوشایندی همچون زلزله ، سیل یا اتش سوزی شود ، گردد .

درب ضدسرقت در غرب تهران | نمایندگی درب ضدسرقت در غرب تهران

اجزای درب های ضد سرقت

به طور عمده می توان قسمت های درب های ضد سرقت را به سه مورد تقسیم نمود : 1-چارچوب 2-بدنه  3-قفل که بر روی بدنه ی درب ضد سرقت جای گرفته است.

همان طور که گفتیم باید استاندارد هایی دربارهی این درب ها رعایت شوند که علاوه بر این مقاومت بالایی که دارند دارای زیبایی دلربایی نیز خواهد بود . فلزاتی که در این نوع از درب ها مورد استفاد قرار می گیرد باید مقاوم در برابر انواع برش ، ضربه یا سوراخ شدن باشد پس اولین مشخصه ی این درب ها وزن زیاد آن ها است .

درب ضدسرقت در غرب تهران | درب ضدسرقت

نکات ضروری درباره درب ضد سرقت

این نوع درب ها باید به طور کلی از لحاظ فنی دارای یکسری مولفه هایی باشند تا از نظر استاندارد بودن تایید شوند . به طور عمده درب های ضد سرقت ساختاری شبیه به هم دارند اما نوع ساخت و کیفیتشان با یکدیگر بسار تفاوت دارند .

باید بدانید که در این جا همان ضرب المثل همیشگی که می گویند هر چقدر پول بدهی ، همان قدر آش می خوری در اینجا صادق است ، در درب های ضد سرقت نیز باید بدانید که میزان خرجی که شما می کنید برای دربتان مهم است و هر ارزانی بی علت نیست و همین طور هر گرانی دلیل بر کیفیت مطلوب نیست .

چه چیزی در قیمت درب های ضد سرقت مؤثر است ؟

به زبان بسیار ساده می توان گفت که متریال ، ابزار و یراق ، کیفیت ، چوب مورد استفاده شده و طرح روی آن که توسط متخصصان طراحی شده و همچنین ابعاد درب ما در قیمت بسیار مؤثر است . می دانید که اگر کیفیت یک درب ضد سرقت به هر میزانی که بهتر باشد باید برای آن باید متریال ، ابزار و یراق بیشتری هزینه کرد .

در بازار ایران باید بیان کنیم که بیشتر از درب های ضد سرقت ایرانی ، ترکی و چینی استفاده می کنند که نوع ترکی آن عموما از کیفیت بهتری برخورد دارند .

درب ضدسرقت چینی | درب ضدسرقت ترک

برای چی از درب ضد سرقت باید استفاده کرد ؟

دربهای ضد سرقت در خانه های امروزی علیق خوبی برای صدا های جانبی منزل شما هستند و همچنین مقاومت بالای در برابر آتش از خود نشان می دهند که در بعضی از آن ها تا دماس 800 درجه و به مدت 4 ساعت از خود مقاومت نشان می دهند .

یکی دیگر از مزایای درب های ضد سرقت می توان به مقاومت آن در برابر برش و فشار ، عایق هوای گرم و سرد ، رطوبت و مقاومت بسیار زیاد نبست به رنگ پلی استر اشاره کرد که مشتریان بسیاری را قانع می کند تا یکی از ان ها را خریداری کند .

 

درب ضد سرقت با کیفیت خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد ؟

درب های ضد سرقت یه قسمت مهم دارند که شامل : ساختار یا استراکچر ، یراق الات و رویه است که با افزایش کیفیت هر کدام می توانید شاهد بهبود کیفیت دربتان باشید .

به طور مثال به تقویت ورقه های داخلی ساختار درب (استراکچر) و یا فولاد کسب داخل درب می توانیم به امنیت درب بیافزاییم کیفیت ان را بیشتر از گذشته گردانیم ، یکی دیگر از کار هایی که می توان برای ارتقای کیفیت درب های ضد سرقت انجام داد این است که از قفل هایی با کیفیت بیشتر استفاده کرد یعنی به جای قفل لوله ای آن را به قفل گاو صندوقی تعویض کنیم .

درب ضدسزقت | درب ضدسرقت ایرانی

کدام یکی بهتره درب ضد سرقت ایرانی یا ترکی ؟

اگر می خواهید درب ضد سرقت برای خودتان خریداری کنید بدون ان که قیمت برایتان اهمیت داشته باشد فکر کنم بدانید که جواب پرسش بالا چه می تواند باشد . اما اگر به خواهیم به طور کلی بحث کنیم باید بدامیدذ که بازار کشورمان در این روز ها دست تولیدات داخلی یا اکثرا خارجیی نظیر ترکی و چینی شده است .

کارشناسان ما در دکوراسیون دیزاین درباره ی این موضوع می گویند که درب های ایرانی تقریبا دارند خود را هم ردیف با درب های ضد سرقت ترکیه ای می کنند اما تفاوت این دو درب در دراز مدت به خوبی خود را نشان می دهند چراکه ماندگاری در درب های ضد سرقت بسیار بالا تر است.

 

درب ضدسرقت در غرب تهران | نمایندگی درب ضدسرقت در غرب تهران

درب ضد سرقت در بلایای طبیعی

این نوع درب ها در برابر انواع اتفاقات پیش بینی نشده ای همچون  بلایای طبیعی مستحکم هستند و علاوه بر آن جای خوبی برای پناه گرفتن در هنگام وقوع زلزله هستند .

خریداری انواع درب ضد سرقت در تهران

با پیشرفته شدن دنیای مجازی امروزه کمتر کسی برای خرید کالاها ی مختلف از جمله درب ضدسرقت در غرب تهران سراغ خرید حضوری می رود و ما نیز در دکوراسیون دیزان برای شما انواع خدمات اینترنتی و غیر حضوری را ارائه می دهیم . برای خریداری درب ضدسرقت در غرب تهران لطفا با کمک سایت ما و شماره تلفن درج شده با ما تماس حاصل نمایید.