صرفا جهت اطلاع

صرفا جهت اطلاع

۱۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

مزایای توری پلیسه ای - توری پلیسه ای چیست ؟ - مشخصات توری پلیسه ای

توری پلیسه ای

برای ورود هوای تازه به منزل امکان دارد بخواهیم درساعاتی از روز درب و پنجره ها را باز بگذاریم و از استشمام هوای تازه لذت ببریم، ولی در فصل های گرم سال بیشتر ورود حشرات و حیوانات موذی یکی از بدی هایی است که ما را کلافه میکند و استفاده از توری های ثابت هم مانع مشاهده کامل محیط بیرون میگردد.
در این زمان ها توری پلیسه توصیه میگردد که جانشین صحیحی برای توری های ثابت و لولایی می باشد.
این توری ها مضاف بر جلوگیری از ورود حشرات ریز مانع نفوذ گرد و خاک و آلودگی هوا میگردد و در مقابل نورخورشید و رطوبت هوا هم مقاوم هست.

توری پلیسه پنجره upvc با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی در بازار موجود هست، این توری ها از جنس توری پلی استایرن می باشند که به آن مش آکرلیک هم می گویند.
توری های پلیسه ویژگی انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و این خاصیت موجب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیومی میگردد در صورتی که توری های ثابت تنها هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا میشود.

دو گونه توری پلیسه وجود دارد: توری های آلفا که برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع در سمت عمودی ساخته میگردد و توری های بتا که برای درب و پنجره های بزرگ در سوی افقی ساخته میشود.

توری های پلیسه هنگامی که در درون قاب آلومینیومی خود قرار میگیرند فاقد مزاحمتی برای شیشه تولید نمیکنند پس زمان مشاهده از درون ساختمان اینطور به نظر می آید که توری وجود ندارد. توری های پلیسه به دلیل سهولت و راحتی در نصب زبان زد هستند.

دقت داشته باشید که  نصب توری پلیسه ای پنجره upvc و الومینیومی بایستی به وسیله تعمیرکار انجام شود تا از نواقص بعدی جلوگیری شود و طول عمر توری بیشتر شود.

برای خرید و استعلام قیمت توری پلیسه ای پنجره دوجداره با ما تماس بگیرید.

.

 

۳۰ آبان ۰۰ ، ۱۴:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

تعمیر موتور سانتافه | تعمیرات هیوندای سانتافه | یاتاقان زدن سانتافه | موتور سانتافه

در این مطلب می خواهیم درباره تعمیر موتور سانتافه | تعمیرات هیوندای سانتافه | یاتاقان زدن سانتافه | موتور سانتافه صحبت کنیم

تعمیرات موتور سانتافه

 

اول راجع به علت یاتاقان زدن اتومبیل های سانتافه و سوناتا و اپتیما بحث می کنیم. این اتومبیل ها در ایران از موتور تتا 2 چهار سیلندر 2/4 لیتری بهره میبرند موتوری که خیلی مشکل داشته و چالش های فراوانی را پشت سر گذاشته است.

این موتور که در چین تولید می شود در این اتومبیل ها در ایران سوار بوده و نمونه امریکایی آن برای اتومبیل ها تولیدی در بازار امریکا تولید می گردد.

این موتور بنا به فراخوان های بسیاری کمپانی هیوندای، دارای پلیسه و خورده ریز های فلزی به جا مانده از فلز کاری در خط تولید چین بوده و این عنوان چندین سال ادامه داشته، این پلیسه ها در مسیر های حساس روغن کاری انباشته شده و فشار روغن را کاهش پیدا می کند.

موضوع دوم اویل پمپ ضعیف این موتور می باشد و پس از کارکرد 60/000 الی 100/000 نسبت به اویل پمپ های نو حدود سی درصد افت فشار دارد که این تست به وسیله خود ما هم انجام شده و ثابت گشته می باشد.

این اویل پمپ ها در کیلومتر های اعلامی حتما بایستی عوض شوند که خوب این عنوان در ایران چندان اهمیتی ندارد از دید مالک اتومبیل.

موضوع سوم قدرت این موتور می باشد که در شتاب گیری مخصوصا در سربالایی ها و با سرنشینان فول ، خیلی ضعیف عمل کرده و احتیاج است فشار زیادی به موتور وارد شود.

۲۹ آبان ۰۰ ، ۱۰:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

جواز ساخت در کمترین زمان | گرفتن جواز ساخت | جواز ساخت در تهران


خانه همیشه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های بشری می باشد و انسان‌ها در طول تاریخ برای ساخت مسکن تلاش‌های زیادی کرده‌‌اند.
ساختن خانه در دوره‌های پیشین کار زیاد دشواری نمیباشد؛ ولی با گذشت زمان با گسترش شهرها و افزایش جمعیت، وجود نهاد‌ها و سازمان‌ها برای ساماندهی ساخت و ساز گرفتن مجوزهای لازم برای ساخت ضروری شد.
از تهیه نقشه معماری تا اخذ گواهی پایان کار.
در حالیکه در گذشته فقط نیاز بود که اشخاص زمینی را از آن خود داشته باشند و با استفاده از سازه‌های خیلی ساده سرپناهی برای خود فراهم کنند.
ساخت و ساز و نظارت بر ساخت در دوران قدیم بیش‌تر از همه چیز به تلاش خود اشخاص بستگی داشت و برای این کار احتیاجی نبود که از کسی اجازه بگیرند.

گرفتن مجوز ساخت یا پروانه ساخت یکی از گام های مهم در عملیات های عمرانی می باشد؛ فاقد داشتن این مجوزها امکان پیش بردن و شروع پروژه ساختمانی به شما داده نمی‌شود، پس لازم است تا با گام های گرفتن جواز ساختمان آشنا باشید، ما در شرکت فنی و مهندسی آموت هرآنچه را که لازم است درباره مجوز ساخت بدانید را برایتان توضیح خواهیم داد، پس تا آخر همراه ما باشید.

پروانه و مجوز ساخت په میباشد؟

پروانه ساختمان یک سند معتبر می باشد که گرفتنِ آن در شروع هر کاری برای ساخت و ساز لازم می باشد، برای گرفتن مجوز ساخت، مالک یا نماینده حقوقی ساختمان بایستی درخواستی را به شهرداری برای دریافت پروانه ارسال کند و پس از طی کردن گام های اداری، مجوز مورد نظر را بدست آورد، انجام دادن این گام ها ضروری می باشد، چون بدون داشتن مجوز ساخت، همه عملیان مربوط به ساختمان مانند ساخت و ساز، تخریب و گود برداری غیرقانونی محسوب می گردد.

۲۴ آبان ۰۰ ، ۰۹:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

اخذ مجوز ساخت ویلا | گرفتن مجوز ساخت ویلا | گرفتن مجوز ساخت | اخذ مجوز ساخت

بررسی کلی و خیلی مختصر گام های صدور پروانه ساخت یا همان جواز ساخت در بیشتر سایت ها کلی مطالب نوشتن و گمراه ما سعی کردیم بسیار مفید و مختصر برای شما عزیزان آموزش گام های صدور پروانه ساختمانی جواز ساخت را تهیه کنیم.
برای گرفتن جواز ساخت در تهران با ما در تماس باشید.
گرفتن جواز ساخت
در این مطلب سعی داریم به بررسی چگونگی گرفتن جواز ساخت یا همان پروانه ساخت بپردازیم. گرفتن جواز ساخت یا به اصطلاح همان پروانه ساختمان یکی از با اهمیت ترین گام ها در شروع ساخت پروژه های عمرانی هست.
فاقد داشتن این جواز نمی توان به شکل قانونی اقدام به ساخت پروژه های عمرانی نمود. کاربرانی که فاقد اخذ این مجوز شروع به ساخت پروژه های خود میکنند از جانب قانون متحمل جریمه می شوند.
بعضی این جریمه به تخریب پروژه هم ختم می گردد. پس احتیاج است پیش از هرکاری، کاربران نسبت به گرفتن جواز ساخت پروژه خود اقدام کنید.
برای اخذ پروانه ساختمان بایستی شخص مالک و یا نماینده حقوقی ساختمان به شهرداری منطقه مورد نظر مراجعه نمایند تا پس از طی کردن مراحل قانونی بشود مجوز لازم را کسب نماید.
در طی گام های کسب این مجوز هر نوع عملیات ساختمانی در پروژه غیر قانونی می باشد و مالکان بایستی صبر کنند تا مجوز را کسب نمایند و پس از اقدام به شروع فعالیت کنید.
اگر شما هم جز کاربرانی هستید که تا الان درباره گرفتن جواز ساخت تجربه ای ندارید، لازم است برای این کار از اشخاص متخصص استفاده کنید و یا از کارشناسانی که در این زمینه فعالیت دارند مشورت بگیرید.
هدف مهم از گرفتن جواز ساخت، طی کردن همه گام های بشکل قانونی هست. همچنین کاربرانی که برای پروژه های ساختمانی خود اقدام به گرفتن جواز ساخت می نمایند می شود از تسهیلات بانکی، بیمه ساختمان و …… استفاده کنند.
هر پروانه ساختمانی دارای مدت زمان مشخص برای شروع کار می شود.
وقتی اعتبار این مجوز به متراژ زمین و تعداد طبقات درخواستی سازنده بستگی دارد. کاربران بایستی بتوانند پس از گرفتن مجوز سریعا نسبت به شروع پروژه خود اقدام نمایند تا فرصت را از دست ندهند.
جواز ساخت
گام های گرفتن جواز ساخت:
برای گرفتن جواز ساخت بایستی گام های قانونی به ترتیب طی شود. در ادامه سعی داریم به معرفی این گام ها بپردازیم:
گام نخست در اخذ پروانه ساخت تشکیل پرونده هست. در این گام مالک اصلی پروژه یا وکیل قانونی وکالت جواز ساخت او برای تکمیل پرونده بایستی به شهرداری منطقه یا دفترهای خدمات الکترونیکی مراجعه کنید.
در پرونده ارائه شده به شهرداری بایستی مدرک هایی از جمله: اصل و کپی سند، اصل و کپی کارت شناسایی مالک، تسویه حساب شهرداری در سال جاری و سال های پیشین و……..موجود باشد.
عیب هر کدام از مدرک ها علت کند شدن کار می گردد.
مرحله بعدی برای گرفتن پروانه ساخت، دستور صدور بازدید می باشد. در این گلم پس از تکمیل بودن پرونده متقاضی شهرداری موظف می باشد در سریع ترین وقت نماینده قانونی خود را برای بررسی پروژه درخواست شده عازم کنید.
نماینده شهرداری بایستی همه نکته ها مهم را در پرونده ثبت کنید. هر کدام از این نکته ها در پروانه صادر شده تاثیر گذار می باشد.
از جمله نکاتی که مامور شهرداری موظف به توجه کردن آن می باشد می شود به متراژ پروژه، عرض خیابان، نوع پروژه و …… اشاره کرد.
برای نمونه برای هر متراژ مشخصی مجوز ساخت تعداد طبقات محدودی صادر می گردد.
در گام بعد بایستی گزارشات ثبت شده مامور شهرداری مورد بررسی قرار گیرد. اصولا در کلان شهر ها برای ساخت پروژه های عمرانی طرح تفصیلی اجرا می شود. به این معنا قانون های ساخت و ساز در مناطق مختلف متفاوت می باشد.
گرفتن دستور نقشه ساخت
گام بعد برای گرفتن پروانه ساخت، طرح نقشه می باشد. در این گام معمار مربوطه بایستی مطابق ضوابط مد نظر شهرداری اقدام به طرح نقشه پروژه کنید.
طراحی نقشه پروژه یکی از گام های مهم در کسب پروانه ساختمان می باشد. پس از طراحی نقشه پروژه، کاربران باید آن را به شهرداری مربوطه تحویل دهند. اگر نقشه احتیاج به اصلاح نداشته باشد، می تواند تایید را دریافت کنید.
پس از تایید شدن نقشه پروژه، کاربران بایستی اقدام به پرداخت عوارض شهرداری کنید. عوارض شهرداری در این گام بر طبق گونه کاربری پروژه، تعداد طبقه ها و……. مشخص می شود.
پس از پرداخت عوارض شهرداری بایستی مالک برای تهیه مدارک پیش نویس به شهرداری یا دفاتر مربوطه مراجعه کند. در این گام مالک باید نسبت به تکمیل فرم درخواست ناظر اقدام نماید. در انتها میان مالک و ناظر قراردادی امضا می شود.
پس از طی کردن همه این گام ها گرفتن جواز ساخت پروژه صادر می گردد.
گرفتن جواز ساخت چقدر طول میکشه
مدت زمان گرفتن جواز ساخت به کارهای گوناگونی بستگی دارد. خیلی از کاربران مالک برای صرفه جویی در هزینه خود علاقه مند هستند خود نسبت به گرفتن جواز ساخت اقدام کنید.
در خیلی از این موارد به خاطر نداشتن تجربه کافی، این کار علت هدر رفتن زمان می شود. پس پیشنهاد می گردد برای تسریع انجام کارهای گرفتن جواز ساخت، کاربران از شرکت های معماری معتبر که دارای تجربه کافی در این زمینه هستند استفاده کنید.
در گام نخست بایستی مدرک ها لازم برای کسب پروانه ساختمانی را به درستی آماده نمایید. هرنوع کاستی و ایراد در مدرک ها لازم بایستی در سریع ترین زمان برطرف گردد.
در گام بعد بایستی نسبت به رفع خلافی ملک اقدام نمود. اگر ملک دارای خلافی باشد علت کند شدن دریافت جواز ساخت می شود.
برای اخذ جواز ساخت در تهران با ما در تماس باشی
۱۵ آبان ۰۰ ، ۱۶:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

تاییدیه نما در منطقه2| تاییدیه نما در تهران | تاییدیه نما با شرکت آموت

طراحی نما

با توجه به اینکه شهرداری برای صدور جواز، ارائه طرح نما را اجباری کرده می باشد. پیش از اجرای نما ارائه طرح ها به شهرداری ها اجباری می باشد و بایستی تاییده ها دریافت می گردد.
مطابق قوانین موجود در صورت تایید نشدن نما و اجرای نما جواز پایان کار برای سازندگان صادر نمی شود. در این مطلب قصد داریم به بررسی تاییدیه نما در منطقه ۲ | طراحی نما | تاییدیه نما | کمیته نمای منطقه ۱ ۲ ۳ | شرکت آموت۳ بپردازیم.

 

بازدید نخستین ملک به وسیله کارشناسان شهرداری
در اول کارشناس شهرداری برای بازدید به ملک مورد نظر مراجعه می کند و از نمای ملک و تا سه پلاک مجاور ملک عکاس تهیه می گردد.
در این بازدید شرایط ملک و محله مورد بررسی قرار می گیرد. در این بخش نماهای ساختمان های مجاور مهم بوده و شاخص های مثل معماری بومی و محلی از اولویت برخوردار می باشد.
مضاف بر این اگر بنای مطرحی در محله یا کوچه واقع گردیده می باشد، بایستی نمای جدید هم با این ساختمان هماهنگ باشند.
طراحی نما، تاییدیه نما،کمیته نمای منطقه ۱ ۲ ۳ نیاز به تخصص مخصوص در این بخش دارد.
۱۲ آبان ۰۰ ، ۱۴:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

تاییدیه نما در منطقه 5 | تاییدیه نما در تهران | تاییدیه نما با شرکت آموت

طراحی نما

با توجه به اینکه شهرداری برای صدور جواز، ارائه طرح نما را اجباری کرده می باشد. پیش از اجرای نما ارائه طرح ها به شهرداری ها اجباری می باشد و بایستی تاییده ها دریافت می گردد.
مطابق قوانین موجود در صورت تایید نشدن نما و اجرای نما جواز پایان کار برای سازندگان صادر نمی شود. در این مطلب قصد داریم به بررسی تاییدیه نما در منطقه ۲ | طراحی نما | تاییدیه نما | کمیته نمای منطقه ۱ ۲ ۳ | شرکت آموت۳ بپردازیم.
بازدید نخستین ملک به وسیله کارشناسان شهرداری
در اول کارشناس شهرداری برای بازدید به ملک مورد نظر مراجعه می کند و از نمای ملک و تا سه پلاک مجاور ملک عکاس تهیه می گردد.
در این بازدید شرایط ملک و محله مورد بررسی قرار می گیرد. در این بخش نماهای ساختمان های مجاور مهم بوده و شاخص های مثل معماری بومی و محلی از اولویت برخوردار می باشد.
مضاف بر این اگر بنای مطرحی در محله یا کوچه واقع گردیده می باشد، بایستی نمای جدید هم با این ساختمان هماهنگ باشند.
طراحی نما، تاییدیه نما،کمیته نمای منطقه ۱ ۲ ۳ نیاز به تخصص مخصوص در این بخش دارد.
۱۲ آبان ۰۰ ، ۱۴:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

تعمیر موتور سوناتا

 

تعمیر موتور تخصصی

یکی دیگر از اشتباه‌هایی که در میان مردم جا افتاده این است که فکر می‌کنند زمان تعویض روغن موتور را سیاه بودن آن نشان می‌دهد در صورتی که بسیار اشتباه می باشد. حال در اینجا ما اتومبیلی داریم که به علت هایی که در بالا ذکر شد دچار مشکل شده و ما می‌خواهیم در ادامه گام های تعویض قطعه ها و درست شدن اتومبیل را به شکل عملی یاد بگیریم:
پس از تشخیص مکانیک، ابتدا موتور را از روی بدنه اتومبیل جدا کرده بعد متعلقات سرسیلندر را باز کرده و مشغول باز کردن سرسیلندر می‌شویم. متأسفانه بعضی از مشکل‌ها در زمان تعمیر خود را نشان می‌دهند که در اینجا پس از باز کردن سرسیلندر متوجه می‌شویم که احتیاج به تراش دارد که سیت‌های آن دچار مشکل شده‌اند، مشکلی که منجر به تراش سرسیلندر می گردد.
۱۱ آبان ۰۰ ، ۱۵:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

تعمیر موتور وراکروز - تعمیر موتور هیوندا وراکروز - هیوندا وراکروز

 

عبور از آب‌های ساکن با اتومبیل یا حتی رانندگی در زمان طوفان و باران شدید امکان دارد که به موتور خودروی شما آسیب برسد. منیفولد ورودی مخلوط سوخت و هوا را به موتور می‌رساند. اگر آب از مسیر منیفولد ورودی داخل موتور گردد ممکن است موجب کج‌شدن شاتون‌های موتور می گردد.
اگر میزان آب ورودی به اندازه کافی زیاد باشد با عبور از مجاری منیفولد ورودی به داخل محفظه‌های احتراق که شمع‌های موتور آنجا هستند راه پیدا می‌کند.
مرکز تعمیرات تخصصی شماره یک به شما پیشنهاد میکنیم اطلاعاتی درباره دلیل های جوش آوردن ماشین و رفع عیب سوختن واشر سرسیلندر پژو 405 هم داشته باشید.
خرابی موتور اتومبیل
بررسی بخش های گوناگون موتور
  • آب رادیاتور
  • روغن موتور
  • آب باتری
  • وجود ضد یخ در مدارخنک کاری
  • میزان روغن ترمز
۱۰ آبان ۰۰ ، ۱۶:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

تاییدیه نما در منطقه 5 | تاییدیه نما در تهران | تاییدیه نما با شرکت آموت

 

طراحی نما و تاییدیه نما ، طراحی نما یکی از با اهمیت ترین و مهم ترین آیتم ها برای ساختمان های مسکونی هست.
پس با توجه به اینکه در موارد معمول هزینه اجرای نما در یک بازه مشخص است فقط موردی که موجب تمایز دو ملک از هم می‌شود نمای آن ساختمان هست.
در سال های کنونی در قسمت اداره شهرسازی و کنترل ساخت و ساز شهرداری به جهت  زیبا سازی منظر شهری ، به همه مالکان املاک در حال ساخت تذکر داد تا در صورت درخواست هرنوع تغییر در نما ، برای گرفتن فرم تاییدیه نما به اداره شهرسازی ناحیه و بعد از آن برای تاییدات نهایی به کمیسیون طراحی شهری مراجعه کنند.
گروه معماری طرح پیشه آماده طراحی اختصاصی برای نما و حضور در جلسات دفائیه نما و گرفتن تاییدیه نما در این خصوص می باشد لذا در صورت احتیاج به مشاوره رایگان با ما تماس حاصل نمایید.
۰۸ آبان ۰۰ ، ۱۴:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

تاییدیه نما در منطقه ۲۲ | تاییدیه نما در تهران | تاییدیه نما با شرکت آموت

تاییدیه نمای شهرداری

همانطور که مطلع هستید خارجی‌ترین بخش یک ساختمان، نمای آن می باشد. از آنجا که این قسمت در رابطه‌ی مسقیم با بیننده است و در معرض عوامل جوی هم قرار دارد، بایستی در انتخاب مصالح و متریال آن دقت لازم را کرد.

مضاف بر زیبایی و چشم‌گیر بودن یک نما، مقاومت و کیفیت آن در کنار هماهنگی با بقیه نماهای پیرامون اهمیت خاصی دارد.
پس شهرداری تهران که مسئول ضوابط طراحی نما ساختمان‌هاست، برای زیباسازی و یکپارچگی ساختار شهری، همه مالکان را ملزم به ارائه طراحی نمای خود به کارشناسان آن سازمان کرده است.
پس قبل از اجرا و پیاده‌سازی نما، بایستی برای اخذ تاییدیه نما گام های اداری آن را طی کنید و بعد از آن شروع به ساخت نمای ساختمان نمایید.
این قانون برای تغییر در نمای آپارتمان هم صادق می باشد و مطابق دستور شهرداری، مالکین پیش از تولید هرنوع تغییری در نمای ساختمانشان باید به اداره‌ی شهرسازی منطقه خود مراجعه کرده و بعد از گرفتن تاییدیه نما، اقدام به تغییر آن نمایند.

گرفتن تاییدیه نمای از شهرداری

برای طراحی نما و اخذ تاییدیه نما از کمیسیون نمای شهرداری، با ما مشورت کنید:

در ادامه شما را با نکته هایی که بایستی در گرفتن تاییدیه نما مورد توجه قراردهید، آشنا می‌کنیم.

 

۰۸ آبان ۰۰ ، ۱۱:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78