صرفا جهت اطلاع

صرفا جهت اطلاع

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

دیاگ تخصصی خودرو

دیاگ تخصصی خودرو

سال ها قبل برای تشخیص دادن یک عیب در خودرو ، تعمیرکار باید موتور و در کل قسمت فنی ماشین را زیر و رو می کرد و به نوبت آن ها را می سنجید تا در آخر متوجه می شد که آیا در ماشین ، عیب فنی وجود دارد یا نه و اگر وجود دارد با کدام قسمت ارتباط دارد.

اما مدت زمانی است که به وسیله ی دستگاه دیاگ و کامپیوتری که در ماشین ها قرار داده شد ، موسوم به Ecu ، دیگر برای تشخیص دادن عیب ماشین یا عیب یابی ماشین نیازی به زیر و رو کردن قسمت فنی ماشین نیست ، چرا که کلیت عملکرد ماشین و عیوب به وجود آمده در هر قسمت ماشین در کامپیوتر آن ثبت می شود .

توسط دستگاه دیاگ می توان عیب را پیدا کرد و بعد با پیدا کردن آن نسبت به رفع کردن عیب اقدام کرد.

تعریف دیاگ

به عیب یابی ماشین توسط کامپیوتر وسیستم یا دستگاه دیاگ ، دیاگ ماشین می گویند.

کارکردن با دستگاه دیاگ ماشین بسیار ساده به صورتی است که هر مشکلی که در ماشین باشد را یک کد خطا مربوط به آن مشکل در دستگاه ثبت می کند.

اکنون دستگاه دیاگ با اتصال به ماشین می تواند خطاهایی که در کامپیوتر ماشین ثبت شده را بخواند و اطلاع دهد که در ماشین چه مشکلی به وجود آمده است.

دیاگ | دیاگ تخصصی | دیاگ تویوتا
می توان گفت دستگاه دیاگ یک کدخوان است . در واقع دستگاه دیاگ کار خاص و ویژه ای انجام نمی دهد به غیر از خواندن و تشخیص دادن کدهای خطایی که در کامپیوتر ماشین ثبت شده اند.

دستگاه دیاگ

دستگاه دیاگ را اگر از نظر کارکرد تقسیم کنیم می توانیم بگوییم درواقع دو نوع دستگاه دیاگ وجود دارد. یک نوع البته حرفه ای تر و دقیق تر است دستگاهی عالی و دقیق که به کامپیوتر وصل می شود و به صورت عمده به وسیله ی شرکت هایی که ارائه دهندگان خدمات کارشناسی فنی ماشین هستند ، مثل مرکز تعمیرات تخصصی شماره یک مورد بهره برداری می شوند .

نوع دوم که بسیار قیمتش پایین تر از نوع اول است به ماشین وصل می شوند اما اطلاعات را به وسیله ی اپلیکیشن تشخیص دادن ایراد ماشین که آن ها را می توان روی دستگاه اندرویدی نصب کرد نشان می دهند.

هنگامی که تعمیرکار یا شرکت کارشناسی فنی ماشین ، حرف از دستگاه دیاگ می زند هدف همان دستگاه دیاگ نوع اول می باشد‌.
متصل شدن دستگاه دیاگ به ماشین توسط کابل صورت می گیرد و اطلاعات کامپیوتر ماشین توسط کابل به دستگاه دیاگ ( همان اینترفیس دستگاه دیاگ ) انتقال می یابد.

اینترفیس با متصل شدن به لپ تاپ ، اطلاعات گرفته شده را به لپ تاپ انتقل می دهد و متخصص با خواندن اطلاعاتی که در لپ تاپ به نمایش در می آیند می تواند متوجه شود که ماشین در چه حالی است .‌ ( در چه وضعیتی قرار گرفته است.)

فواید دیاگ ماشین :

دیاگ ماشین به معنی عیب یابی ماشین است پس با انجام دادن دیاگ ماشین می توان از عیوب به وجود آمده در ماشین اطلاع یافت. همه ی دستگاه های دیاگ ماشین مثل هم نیستند و بعضی بهتر می توانند کدهای خطا را بخوانند. ولی در حالت کلی مواردی مثل موارد زیر توسط دستگاه دیاگ قابل دریافت کردن می باشند :
۱. عیوب برقی ماشین

۲. عیوب مربوط به سنسورهای ماشین ( مثل سنسور ABS ، سنسور کاتالیزور )

۳. موارد مربوط به باتری

۴. فشار روغن گیرباکس

دیاگ | دیاگ تخصصی | دیاگ تویوتا
هرچقدر که ماشین پیشرفت داشته باشد و امکانات بیشتری هم داشته باشد توسط دیاگ ماشین اطلاعات بیشتری می توان از ماشین دریافت نمود.

توسط دیاگ ماشین به جز عیوب به وجود آمده در ماشین ، می توان به مقدار عملکرد واقعی ماشین دست پیدا کرد‌.

برخی فروشندگان ، یا بعضی دلالان برای بالابردن قیمت ماشین دست دوم فروشی خود مقدار عملکرد ماشین را دستکاری می کنند و آن را کمتر از آنچه که می باشد نشان می دهند.

این فریب آن ها توسط این دستگاه قابل تشخیص دادن است.

به همین علت در کارشناسی فنی ماشین و کارشناسی قیمت ماشین عمدتاً از دستگاه دیاگ بهره برداری می شود.

با دیاگ ماشین به طور دقیق می توان دریافت که ماشین چند کیلومتر کار کرده .

اگر این میزان با میزانی که در بالای کیلومتر شمار نشان داده شده متفاوت باشد به این معنی است که فروشنده به صورت عمد این میزان را دست کاری کرده است.

مسیر های منتهی به مرکز تعمیرات تخصصی شماره یک :

  1. بزرگراه آزادگان ،خیابان کوهک ، نبش نسیم ششم
  2. بزرگراه همدانی،خیابان کوهک ، نبش نسیم ششم
  3. بزرگراه فهمیده،خیابان کوهک ، نبش نسیم ششم

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از اینجا با ما تماس گرفته و یا با شماره های زیر تماس بگیرید :

شماره تماس: ۰۹۱۹۰۸۲۸۲۷۶ – ۰۹۳۳۲۱۱۴۰۶۹

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر ، در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۱:۲۱ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

رنگ عایق حرارتی

در این مطلب می خواهیم راجب یکی از ویژگی هایی که رنگ های نانو دارند را بررسی کنیم .یکی از آن ویژگی ها را می توان به ویژگی عایق حرارتی بودن آن اشاره کرد .


رنگ عایق حرارتی

رنگ عایق حرارتی برخلاف عایق‌های سنتی از سه مکانیسم برای عایق سازی استفاده می شود رنگ عایق حرارتی در نوع سنتی فقط باعث کاهش هدایت حرارتی می شود در صورتی که رنگ نانو عایق حرارت امروزی باعث بازتابش نشر خیلی زیاد و هدایت حرارتی پایین را هم دارد.

بنابراین ضخامت بسیار کمی از عایق های سنتی کارآیی بیشتر از خود بروز می دهد .

ویژگی های منحصر به فرد

رنگ عایق حرارتی به طور همزمان اثرهای عایق حرارتی صوتی رطوبتی و ضد خوردگی را نیز نشان می دهد که منحصر به فرد است.

رنگ نانو عایق حرارتی برخلاف عایق های پلیمری شعله‌ور نمی شود رنگ نانو عایق حرارتی برخلاف عایق های سنتی در اتوبان زیاد کارایی خود را از دست نمی‌دهد .

این عایق قابل اجرا در سطوح مختلف و شکاف هاست که فایده ای نسبت به دیگر عایق ها دارد رنگ نانو عایق حرارتی به دلیل انعطاف پذیری در محدوده دمایی ۸۰ تا ۱۵۰ درجه سانتی گراد سبب حفاظت سطوح مختلف ساختمانی در برابر  انبساط و انقباض اقلیمی است.

این پوشش دارای فرمولاسیون منحصر به فرد است که می تواند خیلی خوب از انتقال حرارت ناشی از گرادیان دمایی در دو سمت که محیط بسته جلوگیری کند.

ویژگی های فنی

نانو یک محصول بر پایه ی رزین های پایه ی آب و حلال است که شامل پیگمنت های خنثی و نانو افزودنی می باشد و به این دلیل هم در مصرف های صنعتی و ساختمان قابل اعمال و استفاده می باشد.

همه ی این پوشش ها چسبندگی بسیار عالی و مقاومت بسیار مناسب در برابر تست سالت اسپری و آلودگی هوا ، قارچ ها و میکروب ها از خود نشان می دهد.

پوسته پوسته نمی شود و ترک نمی خورد و چسبندگی آن به سطح بسیار عالی می باشد.

براساس بررسی های انجام شده ، اثر استفاده از این پوشش در روز های بسیار گرم یا بسیار سرد خیلی بیشتر می شود و می تواند اختلاف دمایی تا ۲۰ درجه ی سانتی گراد بین دمای محیط خارج و داخل به وجود آورد.

این اختلاف در دماهای معتدل هم بسیار زیاد نیست و اصولاً بازدهی این پوشش در منطقه هایی که دمای هوا به میزان قابل توجهی بالا و یا پایین بوده و بسیار خوب است.

در چه جاهایی می توان از رنگ نانو عایق حرارتی استفاده کرد؟

رنگ نانو عایق حرارتی کاربرد بسیاری در صنعت ساختمانی دارد با استفاده از رنگ نانو عایق حرارتی می توان عایق حرارتی ساختمان را به طور بسیار مطلوبی به وجود آورد از جمله بخش هایی که در ساختمان با استفاده از رنگ نانو عایق می توان عایق کاری کرد و به طور زیر توضیح داده شده است.

سقف ها: با عایق کاری سقف مصرف انرژی برای گرمایش و سرمایش ساختمان ۳۵درصد تا ۴۵درصد کاهش یافته است.

دیوارهای خارجی : مصرف انرژی برای گرمایش و سرمایش ساختمان را حدود ۱۵درصد کاهش می دهد.

رنگ عایق حرارتی | رنگ عایق حرارتی نانو

کف : مصرف انرژی در زمستان را ۵درصد کاهش می دهد.

همه ی لوله های رفت و برگشت آب چیلر

همه ی لوله های رفت و برگشت آب داغ و گرم

همه ی لوله های رفت و برگشت منبع های استنباطی

همه ی لوله های آب گرم و برگشت آب گرم مصرفی

همه ی لوله های آب سرد قرار گرفته شده در زیر سقف ، محوطه ی باز و....

همه ی منبع های آب گرم کویل دار ، دوجداره و انبساط

همه ی منبع های آب سرد قرار گرفته شده در فضای باز ، پشت بام

منبع های گازوئیل نصب شده در فضای باز

همه ی لوله های بخار صنایع برای جلوگیری از تشکیل شدن کندانس سردخانه ها

و...

 

عایق ها به شکل های متفاوت صفحه ای ، تخته ای آجری ،ورقه ای ، و نواری به بازار عرضه می شوند.

پوشش عایق حرارتی سطح های سنگی و  بتنی

عایق کاری سطح های متفاوت ساختمانی یکی از راه های جلوگیری از هدر رفتن انرژی و کاهش هزینه ها می باشد.

با اعمال نانو پوشش عایق حرارتی بر روی سطح های ساختمانی سنگی و بتنی می توان این امر را تا حد قابل قبول تحقق بخشید.

نانو ذره های موجود در این پوشش با جذب کردن بخشی از طیف های تابش و باز تابش نور خورشید سبب جلوگیری از عبور گرما می شوند و مصرف انرژی را به مقدار بسیار زیادی کاهش می دهند ، به صورتی که راندمان کاهش گرمای عبور شده تا حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد خواهد بود .

رنگ نانو عایق حرارتی SI-500

رنگ نانو پایه ی آب SI_500 با خاصیت کشسانی بسیار زیاد ، در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها قابل استفاده بوده است و از انتقال حرارت به سطح های داخلی جلوگیری کرده و بیش از ۵۰ درصد راندمان انرژی مفید را افزایش می دهد.

SI_500 افزون بر خاصیت کشسان از ذره های نانو سرامیک برای جلوگیری کردن از انتقال حرارت استفاده می شود و سطح آن از دیگر رنگ های ساختمانی زبرتر نشان داده می شود و در دو گروه ‌A و B تولید و ارائه شده که نوع A با توان محافظت در برابر ۵۰ درجه و برای سطح های ساختمانی و نوع B برای جلوگیری کردن از انتقال حرارت های بالای ۲۵۰ درجه مانند لوله ها ی تاسیسات ، سالن های ذوب فلز ها استفاده می شود.

این محلول به رنگ طوسی است اما به دلیل سفارش در رنگ های دیگر قابل ارائه می باشد.

ویژگی این محصول

مقاوم در برابر تغییر آب و هوای محیط

حلال پایه ی آب

۴۰۰ درصد قابلیت کشسانی

ضد اشعه ماورای بنفش

ضد ترک

نحوه مصرف :
مقدار مصرف :

یک کیلو رنگ نانو برای یک متر مربع

یک لیتر پرایمر برای پنج متر مربع

روش اجرا : با استفاده از غلطک ، قلمو

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید یا کلیپ های نمونه کار ما را در آپارات دنبال کنید

برای خریداری از این محصول و دیدن دیگر محصولات به صفحه نخست سایت ما مراجعه کنید .

برای دیدن نمونه کارهای ما و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اینستاگرام ما نیز مراجعه کنید .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید ☎️ تلفن تماس :
021 - 44 30 0520
0912 رنگ عایق حرارتی | رنگ عایق حرارتی نانو888 6350



۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۱:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

رنگ نانو عایق حرارتی

رنگ عایق حرارتی

رنگ عایق حرارتی:

رنگ عایق حرارتی بر خلاف عایق های سنتی و غالبا ناکارآمد  از 3 مکانیسم پیشرفته برای عایق سازی بهرهمند است . رنگ های عایق حرارتی در مدل سنتی تنها هدایت حرارت را کاهش می دهند در صورتی که رنگ نانو عایق حرارتی دارای بازتابش بسیار بالا انتشار بسیار بالا و هدایت حرارتی به صورت همزمان است و میتوان گفت با ضخامت بسیار کمتر از عایق های سنتی کارایی بالاتری را داراست . بعضی از رنگهای عایق حرارتی بطور همزمان اثرات عایق حرارتی ، صوتی، رطوبتی و ضد خوردگی را دارا هستند که کم نظیر است .

این رنگ ها بر خلاف عایق های پلیمری شعله ور نمی شود اکثر این عایق ها بر خلاف عایقهای سنتی در رطوبت بالا نیز کارایی خود را از دست نمی دهند .این عایق قابل اجرا در سطوح مختلف و شیار هاست که مزیتی افزون به عایق های دیگر است.

رنگ نانو عایق حرارتی  بدلیل انعطاف پذیری و توانایی مقاومت در بازه دمایی 80- تا 150 درجه سانتی گراد موجب محافظت سطوح ساختمانی در مقابل انبساط و انقباض های اقلیمی است. این پوشش دارای فرمول منحصر به فردی است که می تواند به آسانی از انتقال حرارت ناشی از فشار دمایی در دو سمتی که محیط بسته است جلوگیری بعمل آورد .

ویژگی‌‌های فنی :

رنگ های عایق حرارتی یک محصول بر پایه رزین های پایه آب و حلال است که حاوی پیگمنت های خنثی و نانو افزودنی میباشد و به همین علت هم در مصارف صنعتی و ساختمانی قابل اجرا و استفاده است . تمامی این پوشش ها چسبندگی عالی و مقاومت مناسب در برابر تست اسپری ، آلودگی هوا ، قارچ ها و میکروب ها از خود نشان داده ، پوسته پوسته نمی شود ، شکاف ایجاد نمیکند وچسبندگی آن به سطح ،  مثال زدنی است.

بر اساس بررسی های به عمل آمده ، تاثیر استفاده از این پوشش در روزهای خیلی گرم یا خیلی سرد بسیار بیشتر می شود و اصطلاحا ملموس تر است چراکه می تواند اختلاف دما تا 20 درجه سانتی گراد را فی ما بین دمای خارج و داخل ایجاد کند . این اختلاف در دماهای معتدل خیلی زیاد نیست و اصولا بازدهی وکاربرد این پوشش در مناطقی که دمای هوا به میزان قابل توجهی بالا و یا پایین بوده و بسیار بهتر است.

در چه مکان هایی می توان از رنگ عایق حرارتی استفاده کرد؟

نانو رنگ عایق حرارتی کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد با استفاده از نانو رنگ عایق حرارتی می توان یک ساختمان را به صورت  بسیار خوبی بهینه سازی کرد از جمله بخش هایی که در ساختمان با استفاده از رنگ نانو عایق حرارتی می توان عایق کاری کرد به شرح زیر است :

سقفها : با عایق کاری سقف ساختمان مصرف انرژی برای گرمایش و سرمایش به طور متوسط ۳۵% تا ۴۵% کاهش می‌یابد.

دیوار های خارجی : هدر رفت انرژی برای گرمایش و سرمایش ساختمان را حدود ۱۵% کاهش می‌دهد.

کف : مصرف انرژی در زمستان را ۵% کاهش می‌دهد.

موارد دیگری از کاربرد عایق حرارتی :

کلیه لوله‌های رفت و برگشت آب چیلر

همه لوله‌های رفت و برگشت آب داغ و گرم

همه لوله‌های رفت و برگشت منابع انبساطی

همه لوله‌های آب گرم و برگشت آب گرم مصرفی در ساختمان

همه لوله‌های آب سرد قرار گرفته در محوطه باز ، زیر سقف پارکینگ ، پشت بام و …

همه منابع آب گرم کویل‌دار، دوجداره و انبساط

همه منابع آب سرد قرار گرفته در فضای باز، پشت بام و پارکینگ

منبع های گازوئیل نصب شده در فضای باز و پارکینگ

کلیه لوله‌های بخار صنایع جهت جلوگیری از تشکیل کندانس

سردخانه‌ها

چرا رنگ های نانو کامپوزیتی ارجعیت دارند؟

رنگ های نانو عایق رطوبتی یا گرمایی بسیار نازک و تمیز است که به سختی میتوان متوجه آن شد . با افزایش تقاضا برای ساختمان هایی با بازده انرژی بالا، رنگ های نانو عایق حرارتی ارزان ترین راه برای کاهش انتشار کربن از ساختمان ها می باشند . این رنگ ها مصرف انرژی ساختمان را به نسبت مطلوبی کاهش می دهند و شرایط دلپذیری را برای محیط داخلی فراهم می کنند . مواد نانو عایق حرارتی و یا نانو پوشش ها کارایی بیشتری نسبت به مواد معمولی مانند فایبر گلاس یا سلولز را دارند .

عایق نانو کامپوزیتی اختراع شده  با هیدرو NM-اکسید ساخته شده از فناوری نانو و ثبت شده به عنوان یکی از عایق های با کیفیت و دارای پایین ترین هدایت گرمای اندازه گیری شده می باشد . یک نانو پوشش مایع ، با لایه بسیار نازک خشک می شود و علاوه بر عایق حرارت موجب حفاظت در برابر خوردگی و میکروب یا قارچ ها می شود و از ایجاد کپک جلوگیری می کند. نانو پوشش های عایق  همچنین خطوط لوله را عایق بندی می کنند – نانوپوشش آنها را در مقابل تغییرات آب و هوایی حفاظت می کند و موجب صرفه جویی در انرژی می شود .

نانو پوشش های عایق در ساختمان

نانوپوشش هایی که آلودگی زدا هستند ، سمومها و میکروب هایی را که در تماس با سطوح قرار دارند ، از بین می برند . هنگامی که بر روی یک جاده، پل یا یک ساختمان رنگ آمیزی صورت میگیرد ، نه تنها از سطح محافظت می کند و نیاز به تمیز کردن آنها را کاهش می دهد ؛ بلکه آنها برخی از آلودگی هایی را که اتومبیل ها ایجاد می کنند حذف می نمایند نانوعایق ها نامرئی و غیر سمی هستند . پنجره های خود تمیزشونده یکی از اولین کاربرد های فناوری نانو در معماری می باشند . پوشش باعث می شود آب از سطح به راحتی جدا شود ، که موجب به حداقل رساندن ایجاد لکه بر روی سطوح می شود. آنها همچنین دارای پتانسیل خوبی برای تمیز کردن هوای داخل را نیز دارند.

نانو پوشش ها در حال حاضر در بسیاری از ساختمانها و بنا ها در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند . نانو تکنیک ها در بتن خود تمیزشونده و سنگ ، شیشه و سرامیک ، منسوجات ، چوب ، فولاد ضد زنگ ، آلومینیوم و پلاستیک مورد استفاده قرار گرفته اند . نانوپوشش ها باعث می شوند ساختمان مخصوصا پنجره ها برای یک مدت خیلی طولانی تمیز بماند .

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید یا کلیپ های نمونه کار ما را در آپارات دنبال کنید


۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۱:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

تعمیر اساسی گیربکس اتوماتیک :

مجموعه گیربکس اتوماتیک خودرو  از دو قسمت یونیت کنترل یا گیربکس کامپیوتر و مجموعه گیربکس متشکل است.

تعمیرگاه تویوتا | گیربکس اتومات

یونیت کنترل گیربکس: یونیت کنترل گیربکس در تصمیم گیری در انتخاب دنده با توجه به میزان سرعت ماشین و میزان فشردن پدال گاز و دور موتور و چند پارامتر جزئی دیگر اثر دارد.

به عباراتی چنانچه راننده حس کند سیستم پاسخ درستی در انتخاب دنده موردنظر را به او نمی دهد می توان نقص را در این قسمت دانست.

کار دیگر کامپیوتر گیربکس آن است که همیشه در تمامی زمان رانندگی گیربکس را از نظر کارکرد صحیح در ایجاد نسبت دنده مناسب و همچنین امتحان کردن قسمت های برقی داخل گیربکس تحلیل نماید و چنانچه نقصی دیده شد که ارور مربوط را ارسال کرده و با نمایش چراغ هشدار یا پیغام خطا راننده را از شکل گیری نقصی در سیستم آگاه نماید.

مجموعه گیربکس از سه بخش اصلی تشکیل شده است

که شامل: مبدل گشتاور، مجموعه مکانیزم دنده ها و بلوک هیدرولیک می باشد.

مبدل گشتاور

مبدل گشتاور که به آن توربین نیز می گویند.

مبدل گشتاور در یک تعریف عامیانه همان وظیفه کلاچ در گیربکس دستی را دارد و کار آن منتقل کردن گشتاور از موتور خودرو به شفت ورودی گیربکس است و ساختار آن شامل پره هایی است که با پرتاب روغن از ورودی به خروجی گشتاور را انتقال می دهند.

تعمیرگاه تویوتا | گیربکس اتومات

البته مبدل گشتاور دارای قسمت های دیگری نیز می باشد که کمک به انتقال گشتاور بیشتر و در شرایط خاص انتقال مستقیم گشتاور به صورت ثابت می نماید و کنترل آن ها بوسیله کنترل فشار روغن از طریق بلوک کنترل هیدرولیک انجام می شود.

مجموعه مکانیزم دنده ها که مسئولیت آن انتقال دادن گشتاور از مبدل گشتاور به سمت چرخ ها با نسبت دنده های مختلف می باشد.

در گیربکس های اتوماتیک برخلاف گیربکس دستی چرخ دنده ها نسبت به هم حرکت نمیکنند و همواره با هم درگیر می باشند و تعویض دنده تنها با قطع و وصل گشتاور از شیفت مربوط به آن دنده از طریق کلاچ مربوطه انجام می شود.

چرخدنده ها در گیربکس اتوماتیک از نوع مجموعه سیاره ای هستند.

مسیر های منتهی به مرکز تعمیرات تخصصی شماره یک :

  1. بزرگراه آزادگان ،خیابان کوهک ، نبش نسیم ششم
  2. بزرگراه همدانی،خیابان کوهک ، نبش نسیم ششم
  3. بزرگراه فهمیده،خیابان کوهک ، نبش نسیم ششم

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از اینجا با ما تماس گرفته و یا با شماره های زیر تماس بگیرید :

شماره تماس: ۰۹۱۹۰۸۲۸۲۷۶ – ۰۹۳۳۲۱۱۴۰۶۹

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر ، در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۱:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

مقایسه هیوندای سوناتا و کیا اپتیما

یکی دیگر از خدمات ما در مرکز تعمیرات تخصصی شماره یکعمیرگاه مرکزی هیوندای) ، تعمیرات هیوندای سوناتا و تعمیرات کیا اپتیما می باشد ، سرویس دوره ای هیوندای و تعمیرات انواع خودرو های هیوندای می باشد که در این مطلب قصد مقایسه هیوندای سوناتا و کیا اپتیما را داریم ، با ما همراه باشید:

ادامه مطلب...
۲۱ آبان ۹۹ ، ۱۲:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78