صرفا جهت اطلاع

صرفا جهت اطلاع

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

سیمان آبگریز | سنگ آبگریز | نانو سیمان و سنگ | نانو آبگریز

 در این مطلب می خواهیم درباره ی نانو سنگ و نانو سیمان با هم صحبت کنیم که از محصولات شرکت نانو پارس گرجی پودر سیمان نانو جهت استفاده برای ساخت و ساز آپارتمان و منازل مسکونی می باشد.


سیمان آبگریز | سنگ آبگریز

 

کدام مناسبتر است ، سیمان آب گریز یا سیمان عادی ؟

 

از بخش دیگر، ساختار بتن به گونه ای است که بدون مواد افزودنی، در برابر رخنه رطوبت استحکام چندانی ندارد و به همین دلیل در پروژه‌هایی مثل استخرها و منابع آب، از راه های مختلف برای پیشگیری از رخنه رطوبت استفاده می‌شود.

اما با پدید آمدن سیمان ضد آب توقع داریم که عمل بعضی از این راهکارهای سنتی از نابود شده و پیمانکاران از این روش نوپا استقبال کنند.

اما سوال اینجاست واقعاً سیمان ضد آب چگونه است؟ چه خصوصیت هایی و معایبی می‌تواند داشته باشد؟ در چه قسمت های از یک سازه استفاده می شود؟ این محصول به چه شکلی خود را نشان می دهد؟

برای شفاف شدن کاربرد سیمان ضد آب و تأثیر آن بر یک سازه، در این مطلب تلاش می‌کنیم که جزئیات بیشتر و بهتری از آنها بیان کنیم تا به تمامی سوالات خود دست پیدا کنید .

 سیمان آبگریز | سنگ آبگریز | نانو سیمان و سنگ | نانو آبگریز

سیمان ضد آب چیست؟

 

سیمان ضد آب به عنوان یک سیمان مخصوص یاد می‌شود که به شکلی ترکیبی از سیمان پرتلند عادی و سیمان آلومینات، سدیم کلسیم، دانه‌های سیلیکا و بعضی افزودنی‌های ویژه تولید و روانه بازار می‌شوند.

این افزاینده ‌های ویژه، اسیدهای چرب هستند که ویژگی های بتن را به شکل قابل توجهی تغییر می‌دهند.

 نقش این مواد در تغییر شکل و وضعیت سیمان خیلی قابل توجه است و توان این را دارد اوضاع آن را برای شرایط گوناگون حفظ کند.

در اصل، هدف مهم ضد آب شدن سیمان به وسیله این اسیدهای چرب صورت می‌گیرد که مانع از رسیدن رطوبت به ساختار اصلی سیمان می‌شود.

یکی از مهمترین معایبی که در خصوص سیمان عادی وجود دارد این هست که نگهداری آن در بلندمدت سبب می‌شود رطوبت به قسمت های داخلی آن رخنه کرده و به گذشت زمان ویژگی اصلی خود را از دست دهد.

ولی وجود اسیدهای چرب در سیمان ضد آب کمک می‌کند که این رطوبت به قسمت ‌های داخلی ورود پیدا نکند و سیمان برای مدت زمان طولانی تری قابل استفاده باشد.

و همچنین زمانی که این سیمان در سازه به کار می‌رود، به هنگام ترکیب شدن قسمت های اصلی بتن در میکسر، به خاطر اصطکاک این لایه اسید چرب از نابود شده و سیمان به شکل اولیه خود باز می گردد.

سیمان آبگریز | سنگ آبگریز | نانو سیمان و سنگ | نانو آبگریز

مزیت های استفاده از سیمان ضد آب:

 

همانطور که در مطالب بالا بیان گردید، استفاده از سیمان ضد آب باعث می شود به دو شکل در یک پروژه برای پیمانکار مفید باشد و هزینه‌های کلی آنها را کم کند. به شکل کلی بعضی از ویژگی های این نوع سیمان مخصوص عبارتند از:

  • امکان نگهداری طولانی تر سیمان برای پروژه‌های طولانی مدت
  • پیشگیری از رفتار سیمان با رطوبت و گاز دی اکسید کربن
  • پیشگیری از نفوذ رطوبت به داخل سازه
  • بدون نیاز به راهکارهای مختلف ضد آب کردن بتن و کاهش هزینه‌های مربوط به آن
  • پایین آوردن مقدار هدر رفت سیمان در پروژه‌های بزرگ
  • استفاده راحت و خوب برای ساخت مانند بتن‌های عادی

 

کاربرد سیمان ضد آب

کاربرد سیمان ضد آب در ساخت و ساز ساختمان:

با توجه به خاصیت های درونی سیمان ضد آب نقشی که در یک پروژه ایفا می‌کند، خاصیت های مختلفی و زیادی برای آنها متصور است که برخی از آنها به مقابله با نفوذ رطوبت و همچنین به حفاظت از سیمان مرتبط می‌شود.

همانطور که درباره ی سیمان پرتلند، از درجه‌های متفاوتی برای مشخص شدن اطلاعات فنی استفاده می‌شوند، در باره‌ی این سیمان هم می‌توان از این اصطلاحات استفاده کرد.

به شکل کلی کاربردهای سیمان ضد آب به قسمت‌های متفاوتی مربوط می‌شود. با اهمیت ترین کاربرد سیمان، استخرها، مخازن آب زیرزمینی و طبقه های پایین زیرزمین‌ها است که به احتمال فراوان در دید و نفوذ رطوبت قرار دارند.

سیمان ضد آب به این پروژه‌ها و ساختمان ها کمک می‌کند که نفوذ رطوبت در این سیمان ها با مشکل مواجه شود. خاصیت دیگر این سیمان های نانو شده ، به دیوارهای باربر و یا حمال و دیوارهای پشت بند مختص می شود و اجازه استفاده از آنها در دودکش‌ها و لوله‌های سیمانی برای امتحانات نیز وجود دارد.

 سیمان آبگریز | سنگ آبگریز | نانو سیمان و سنگ | نانو آبگریز

نانو نما،ضد آب کردن نما و سطوح

شرکت نانو پارس گرجی با اجرای نانو نما و ضد آب کردن نمای ساختمان بدون داربست و در حدقل ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم می باشد.

 در مورد پوشش نانو بیشتر بدانیم؟

نانو نما،ضد آب کردن نما و سطوح

اخیرا نانو نما و ضد آب کردن نما با پوشش نانو یکی از رایج ترین راه ها برای بهینه سازی مصرف انرژی و طول عمر بنا محسوب می شود.

 

اجرای نانو نما بهترین راه برای ضد آب کردن نمای ساختمان و تمیز نگه داشتن نما برای زمان طولانی می باشد.

نانو کردن یا همان ضد آب کردن سنگ نما و نوع های سطوح راهی می باشد که بسیار مناسب برای زیبا نگه داشتن ساختمان برای زمان بیشتر که از تخریب آن نیز جلوگیری می کند.

اجرای نانو بر روی نمای ساختمان و ضد آب کردن نما موجب ایجاد لایه ای محافظ بر روی مصالح ساختمان می شود. یکی از مزیت های اجرای نانو می شود به عایق بندی نما و افزایش طول عمر مفید نما اشاره نمود.

POST2 1

مواد نانو شرکت نانو پارس گرجی دسته های زیر تقسیم می شود  :

مواد نانو مخصوص ساختمان :

نانو آجرنما و سنگ نما :

رنگ های نانو :

برای خرید محصولات شستشوی نمای ساختمان با مواد نانو  و خرید آنلاین مواد نانو می توانید از طریق همبن سایت افدام کنید .

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر لطفا به اینستاگرام شرکت نانو پارس گرجی و یا آپارات ما مراجعه کنید

 

۲۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۴:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

نانو نما،ضد آب کردن نما و سطوح

 نانو نما،ضد آب کردن نما و سطوح

اجرای نانو نما و ضد آب کردن نمای ساختمان بدون داربست

نانو نما،ضد آب کردن نما و سطوح

امروزه نانو نما و ضد آب کردن نما با پوشش نانو یکی از متداول ترین روش ها برای بهینه سازی مصرف انرژی و طول عمر بنا به حساب می آید.

اجرای نانو نما بهترین روش برای ضد آب کردن نمای ساختمان و تمیز نگه داشتن نما برای مدتی طولانی می باشد. نانو نما یا همان ضد آب کردن سنگ نما و انواع سطوح روشی است بسیار مناسب برای زیبا نگه داشتن ساختمان برای مدتی طولانی که از تخریب آن نیز جلوگیری می کند. اجرای نانو بر روی نمای ساختمان و ضد آب کردن نما باعث ایجاد لایه ای محافظ بر روی مصالح ساختمان می شود. از جمله مزایای اجرای نانو می توان به عایق بندی نما و افزایش طول عمر مفید نما اشاره کرد.

واژه نانو ریشه در زبان یونانی دارد به معنی کوتوله یا قدکوتاه. درواقع تکنولوژی نانو به مطالعه و بررسی خواص و رفتار مواد در مقیاس نانو می پردازد.

یک نانومتر برابر است با یک میلیاردم متر. برای مثال یک ورق کاغذ حدود 100,000 نانومتر ضخامت دارد.

مواد در مقیاس نانو نسبت به همان مواد در مقیاس بزرگتر رفتار متفاوتی دارند. نقطه ذوب ماده، رنگ، قدرت، واکنش شیمیایی و غیره در اندازه نانو تغییر می کند. تمام مواد از جمله گاز، مایع و جامد می توانند خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوزیکی غیر معمولی را در مقیاس نانو نشان دهند که در مقایسه با خواص همان ماده در اندازه بزرگتر بسیار متفاوت است.  درمقیاس نانو بعضی مواد قوی تر هستند یا دارای خواص مختلف مغناطیسی هستند. برخی دیگر  رسانای بهتری برای گرما یا جریان الکتریسیته می باشند. در واکنش های شیمیایی سریع تر عمل می کنند، نور را بهتر منعکس میکنند یا رنگشان در مقیاس نانو کاملا متفاوت است.

اجرای نانو نما پس از شستشوی نما باعث می شود لک آب و یا گرد و غبار روی سطح ننشیند و نمای ساختمان برای مدت طولانی تری تمیز بماند. پوشش نانو نما باعث می شود شما به جای شستشوی نمای ساختمان سالی دو بار، هر دو سال یک بار نمای ساختمان را بشویید.

نانو نما اگر با موادی با کیفیت بالا اجرا شود حتی می توان به جای دو سال یک بار حتی چهار یا پنج سال یکبار نمای ساختمان را شست.

نانو نما و در کل تکنولوژی نانو و یا ذرات مقیاس نانو شاخه ای جدید در علوم نیست. بقایایی از تکنولوژی نانو در شیشه های رنگارنگ مربوط به قرون وسطا پیدا شده که نانومواد ذرات طلا می باشد. نانومواد رفتارشان در برابر نور تغییر میکند به عنوان مثال طلا در اندازه معمولی رنگ طلایی خود را بازتاب میکند در صورتیکه در حالت نانو به شکل زیر تغییر پیدا می کند که در زمینه های بسیاری از جمله رنگ آمیزی و یا حتی تولید داروهای ضد سرطان مورد استفاده قرار می گیرد.

نانو نما،ضد آب کردن نما

امروزه دانشمندان با اختراع میکروسکوپ های فوق العاده قوی توانسته اند مقیاس نانو را مشاهده کنند و از خواص منحصر به فرد مواد در این مقیاس استفاده کنند.

استفاده از پوشش نانو برای ضد آب کردن انواع نما و همچنین محافظت از طرح و نقش سطوح بسیار مناسب است.

تکنولوژی نانو انقلاب عظیمی در تمام صنایع و علوم ایجاد کرد. از علم پزشکی، فناوری اطلاعات، مواد غذایی گرفته تا صنعت پوشاک، حمل و نقل و ساختمان سازی.

اجرای نانو نما در واقع باعث ضد آب کردن نمای ساختمان می شود.

فناوری نانو مصالح بسیار کاربردی و جدیدی را در صنعت ساخت و ساز و معماری ابداع کرده است. ارائه مواد با دوام فوق العاده بالا و در عین حال بسیار سبک وزن از جمله دستاوردهای تکنولوژی نانو در این صنعت می باشد. از دیگر دستاوردهای مهم و با ارزش نانو می توان به نانوپوششها نیز اشاره کرد. نانوپوششها که بر روی نمای ساختمان اجرا می شوند دارای خاصیت ضد خوردگی، عایق بندی و تمیز کنندگی سطح می باشند و برروی انواع سطوح از جمله سیمان، بتن، آجر، کاشی، سنگ، سرامیک، فولاد و غیره، قابل اجرا هستند.

نانو نما،ضد آب کردن نما

نانو نما به عنوان یک عایق بسیار خوب برروی انواع سطوح درخارج ساختمان عمل می کنند. نانم نما در اصل باعث عایق بندی نما در برابر رطوبت عمل می کند. اجرای نانو حتی می تواند برروی سطوح داخل ساختمان نیز انجام شود. نانو نما سطح مورد نظر را در برابر شوره، اشعه فرابنفش، نفوذ باکتری و ایجاد جلبک کاملا محافظت می کند و در نتیجه باعث بهبود بهره وری انرژی، تقویت و طول عمر مفید سازه می شود.

نانوپوشش ها به صورت چسب نانو و رنگ نانو در بازار موجود هستند. یکی از بهترین چسب های آب بندی که با تکنولوژی نانو ساخته شده و جهت آب بندی و عایق استفاده می شود چسب آب بندی NSC Z90 است. این چسب  قابل اجرا بر روی کلیه سطوح بتنی، سیمانی، سنگی، گچی، آجری و … می باشد و همپنین قابل ترکیب در انواع دوغاب است. چسب آب بندی Z90 کاملا بیرنگ بوده و جایگزین کامل قیر و عایق های سنتی بر روی سطوح می باشد. یکی از مزایای چسب Z90 اجرای بسیار اسان آن می باشد که به وسیله قلمو یا پیستوله انجام می شود بدون نیاز به سیمان کاری یا ملات پلاستر پس از اجرا. همچنین بدون محدودیت برای اجرا بر روی انواع دیواره و ارتفاعات.

برای اجرای نانو و ضد آب کردن سطوح می توان پوشش نانو را در ملات سیمان جهت عایق بندی استخر، پشت بام، پارکینگ و غیره استفاده کرد. همچنین به صورت خالص و به عنوان رزین بر روی نمای ساختمان که هم رنگ بودن کار پس از اجرا حائز اهمیت است استفاده می شود.

چسب آب بندی Z90 برای نانو نما و ضد آب کردن سطح نما کاملا سازگار با محیط زیست است و از سازه در برابر سرما و گرمای بسیار شدید، فشار آب، شوره، کپک، اشعه UV، گاز دی اکیسی کربن، انواع باکتری و جلبک محافظت می کند.

منبع ​متن کپی شده.

 

۲۰ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۳:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

نانو نما | نانو آجر | نانو سنگ | نانو نمای سیمانی | نانو برای نمای ساختمان

 نانو نما، نانو آجر، نانو سنگ، نانو نمای سیمانی، نانو برای نمای ساختمان

 نانو نما ی گرجی، پوشش نانو نمای ساختمان ، نانو اجر ، پوشش نانو برای سنگ، سنگ نانو، آجر نانو ،قیمت نانو نمای ساختمان، نانو نمای ساختمان، قیمت نانو آجر نما، قیمت نانو سنگ نما، پوشش های ضد آب نانو، نمای ساختمانی نانو، چسب نانو برای نمای ساختمان،

 

 

 معرفی محصول نانو نمای ساختمان گرجی:

 این محصول جز محصولات نانو عایق  نما ی ساختمان محسوب میگردد، که با یک پوشش کاملأ نامرئی میتواند برای انواع مختلف مصالح ساختمانی استفاده شود، حفاظت بدون تغییر رنگ نما ، آبگریز و ضد آب کردن ، و آب بندی کننده انواع نما های سیمانی، سنگ، بتن، آجر، خاک رس ،سنگ قاب، پوشش های کف و یا دیوار، نمای ساختمان، مصالح رنگی و رنگ شده و یا کاشی های سقف ،همه در حوزه کاربردی این محصول میباشد .

نانو نمای ساختمان گرجی در شهرهای بزرگ کشور از جمله اصفهان، تهران، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، خوزستان، گیلان، مازندران و دیگر شهرهای بزرگ به مدت 10 سال در حال فروش و مصرف میباشد که با رضایت مشتریان خود گردیده است.

با توجه به استقبال مشتریان محترم و تسهیل در خرید این محصول شرکت گرجی اقدام به اعطای نمایندگی به شهرهای بزرگ کشور نموده است و در صورت لزوم به درخواست نمایندگی و اطلاع از نمایندگی فروش شهر خود با تلفن 09120805927 تماس حاصل نمایید.این محصول با استفاده از فناوری نانو پوششی فوق العاده نازک و نامریی بر روی سطوح ایجاد مینماید و همچنین در تمامی خلل و فرج های سطح نفوذ کرده و باعث ایجاد یک  لایه حفاظتی  کاملا ساختاری میگردد و اجازه نفوذ اثر آلودگی و شوره و یا سفیدک توسط باران و یا هرگونه رطوبت، باران های اسیدی، ذرات خاک، نور خورشید، خزه، علف ها، و غیره بر روی سطح اجرا شده را نمیدهد .

 

 ::: سطوح قابل اجرا :::

  • نمای آجر
  • نمای سنگ (مرمریت، گرانیت، تراورتن، کوارتزیت و ...)
  • بلوک های بتنی 
  • سنگ های آهکی
  • ماسه سنگها
  • سنگهای گرانیتی  متخلخل
  • سنگهای مرمری و مرمریت 
  • کاشی های سقف (نما)
  • قابل اجرا برروی کاهگل و خاک رس 

 

::: مزایای استفاده از این محصول :::

  • محافظت سطوح در مقابل آلودگی 
  • ضد شوره و سفیدک
  • نسوز و مقاوم در دمای -40 الی +350 درجه سانتیگراد
  • به ظاهر سطوح تاثیر نمی گذارد (ضخامت لایه 100الی 150 نانومتر)
  • محافظ در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • مقاوم در برابر سایش
  • اجرای آسان، جذب سریع 
  • مقاوم در برابر شستشو تا فشار 60 بار
  • پایداری بسیار زیاد  در برابر یخ زدگی
  • کاملأ بی رنگ  و بی بو
  • محافظت در برابر خزه ها و قارچ ها
  • مناسب برای تمامی شرایط   آب و هوایی
  • جلوگیری از خسارات ناشی از هوا زدگی  
  • بدون هیچ گونی تغییری در ساختار فیزیکی و شیمیایی سطح پایه (حفاظت دائمی از بافت سطح )                            
  • پاک کردن سریع و آسان سطح تنها با آب پاشی کردن
  • مقاومت بسیار بالا در مقابل سایش
  • قابل استفاده در هر نوع سطح متخلخل صنعتی و معدنی

 

 ::: ویژگی های  منحصر به فرد این محصول در مقایسه با محصولات مشابه :::

  • آبگریز قوی
  • روغن فوبیک مناسب (آب عالی)
  • اجرای فوق العاده  آسان محافظ سطوح در مقابل  آلودگی هوا
  • کاملأ بی اثر و غیر رسمی
  • پایه آب
  • دوام و طول عمر بسیار بالا
  • تحت هیچ شرایطی با سایش از بین نمی رود
  • بسیاری از محصولات موجود در بازار مانند روغنهای  سیلیکون به مرور زمان و به آرامی توسط نورخورشید جدا شده یا از بین می رود.  سخت شدن در درجه حرارت اتاق
  • بدون انرژی اضافی و یا نور UV
  • بازده عالی با مصرف کم نفوذ 100% به لایه های پوشش داده شده
  • مقاوم در برابر دمای بالا (مناطق گرمسیری )
  • بدون هیچ گونه ترک خوردگی درمقابل یخ زدگی
  • کاهش چشم گیر رشد خزه و قارچ
  • کاهش چشمگیر هزینه ها به خاطر نگهداری
  • حفاظت پایدار دائم برای روی سطح
  • محافظت از نقاشی های روی دیواری از عوامل جوی، کثیفی، تغییر رنگ، پوششهای حفاظتی و ساختاری بسیار عالی از مواد
  • ایجاد لایه بسیار مقاوم از سیلیس در بر روی سطوح متخلخل
  • ایجاد پوششی کامل و سخت پس از یک روز 

 

۲۰ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۲:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

اخذ مجوز ویلا در شمال | اخذ مجوز ویلا در کردان | اخذ مجوز در تهران

انواع سند ویلا شمال به چند دسته تقسیم می‌شود؟

سند ویلا شمال به طور کلی شامل دو گروه سندهای رسمی و سندهای معمولی است. فرقی نمی‌کند که شما خریدار ویلا هستید یا فروشنده ویلا در شمال؛ آنچه مهم است اینکه اگر سند ویلا از اعتبار کافی برخوردار نباشد خرید ویلا حتماً دچار مشکل می‌شود.

اسناد رسمی به اسنادی گفته می‌شود که در دفتر ثبت اسناد و املاک ثبت شده‌اند. قوانین و مقررات ثبت سند رسمی برای ویلا شمال، تقریباً در حوزه قانون املاک و مستغلات تنظیم شده است. این سند با سند ویلا شمال در گروه سندهای معمولی، بسیار متفاوت است.

 

1- سند ویلا شمال به صورت قولنامه ای چیست؟

سند ویلا شمال قولنامه‌ای به سندهایی گفته می‌شود که در حقیقت، ثبت رسمی نشده‌اند اما زمانیکه یک ملک به فروش می‌رسد، فروشنده آن را در آژانس معاملات املاک به استناد بر قولنامه تنظیم شده، به خریدار ارائه می‌دهد. یک نکته بسیار مهم درباره سندهای قولنامه ای وجود دارد.

به دلیل اینکه این سندها رسماً جایی ثبت نشده‌اند، امکان کلاهبرداری یا سوء استفاده از خریداران وجود دارد. ممکن است یک سند به صورت قولنامه‌ای به چند نفر همزمان فروخته شود که این کار در گذر زمان، فرد را با مشکلات زیادی مواجه می‌کند. اگر خریدار ویلا در شمال هستید لازم است از اعتبار سند ویلای شمال اطمینان حاصل کنید.

2- سند ویلا شمال، قطعی چیست؟

معتبرترین و قابل اعتمادترین سند ویلا شمال، اسناد رسمی و قطعی هستند. این اسناد معمولاً به صورت رسمی در اداره ثبت و اسناد و املاک، ثبت شده‌اند و در سند به طور واضح، نوع کاربری زمین مشخص شده است. اگر تصمیم به خرید ویلا در شمال دارید، سند ویلای شمال از نوع قطعی است، با خیال آسوده معامله را انجام دهید. سندهای قطعی هم به صورت سند تک برگ و هم به صورت سند دفترچه‌ای اعتبار دارند.

3- سند ویلا شمال به صورت بنچاق چیست؟

یکی دیگر از انواع سند ویلا در شمال که برای خرید و فروش ویلا در مازندران معمولاً وجود دارد، اسناد بنچاق است. سندهای بنچاق به اسنادی گفته می‌شود که معمولاً بر روی برگه‌های مخصوص و رمزدار توسط دفاتر ثبت به رسمیت شناخته می‌شوند. مشابه این اسناد را در معاملات سنتی زمین یا ملک مشاهده می‌کنید.

4- سند ویلا شمال به صورت رهنی چیست؟

اسناد رهنی یکی از انواع سند ویلا در شمال هستند که توجه خاصی را در خرید و فروش ویلا در شمال به خود معطوف داشته‌اند. اگر مشتری خرید ویلا در شمال هستید، از رهنی بودن سند باید اطمینان حاصل کنید. ممکن است سند ویلایی که شما انتخاب کردید در رهن بانک باشد.

 به این ترتیب، شما شریک بانک در ویلا هستید و تا زمانیکه کل پول اقساط یا وام مربوط به بانک پرواز پرداخت نشود، سند از رهن بانک خارج نمی‌شود. سند ویلا شمال به صورت رهنی در قبال دریافت پول یا وام صادر می‌شود. در صورتیکه سند از رهن بودن خارج شود هیچ مشکلی برای خریدار به وجود نمی‌آید.

5- سند ویلا شمال شش دانگ چیست؟

سند شش دانگ برای خرید ویلا در شمال در حقیقت، کامل ترین سند در حوزه املاک است. اگر ملکی، سند شش دانگ قطعی داشته باشد از هر نظر می‌توانید معامله امن را انجام دهید.

6- سند ویلا شمال مشاعی چیست؟

سندهای مشاعی به اسنادی گفته می‌شود که فرد با یک یا چند نفر دیگر در آن ملک شریک باشد. خرید ویلا در شمال که سند مشاعی دارد حتماً باید با رضایت تمام شرکا به فروش برسد. اگر حتی یک نفر از شرکا رضایت به فروش ویلا نداشته باشند، معامله تقریباً ممنوع است. خرید و فروش ویلا در شمال با سند ویلا شمال مشاعی قوانین حقوقی خود را دارد که در این بخش به آن‌ها نمی‌پردازیم.

7- سند شورایی برای خرید ویلا چیست؟

یکی از اسنادی که در خرید و فروش ویلا در شمال با آن برخورد می‌کنید سند شورایی است. سند شورایی یک سند معمولی می‌باشد که در شورای محلی، در یک منطقه به امضای چند نفر از اعضای شورا که اعتبار زیادی دارند، می‌رسند.

در حقیقت، مناطق و مکان‌هایی که در گروه محله‌های دور افتاده از شهر قرار می‌گیرند، معمولاً یک شورای محلی را برای رسیدگی به امور خود تشکیل می‌دهند. سندی که در این شورا امضا می‌شود به نام سند ویلا شمال از نوع سند شورایی معروف است.

۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۳:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

ساخت ویلا در تهران

هزینه مصالح برای ساخت ویلا

هزینه مصالح برای ساخت وبلا بین ۴۰٪ تا ۵۰٪ هزینه ساخت است. برای یک ویلای دو طبقه ۲۷۰ متر مربعی، مصالح ساختمانی حدود ۹۷۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان هزینه دارند. این هزینه‌ها شامل قاب بندی سازه، فونداسیون، سقف، جداره‌ها، درب داخلی و خارجی، پنجره‌ها، عایق‌کاری، دیوار خشک، نمای جداره‌ها، رنگ، کفپوش، برقی، لوله کشی و نورپردازی می‌شوند.

به طور متوسط ۲۴۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان برای تهویه، ۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان برای کابینت و ۱۱۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان برای تجهیزات، اضافه کنید. هزینه های مصالح خام بسته به انتخاب شما، دوام در مدت طولانی، دوستدار محیط زیست بودن، هزینه‌های انرژی و هزینه‌های حمل و نقل متفاوت خواهد بود.

چه مواردی هزینه ساخت ویلا را افزایش میدهد؟

 

“هزینه مصالح و نیروی کار برای ساخت ویلا در شمال کشور به طور متوسط ​​حدود 75٪ قیمت نهایی خانه شما خواهد بود.”

اگر به دنبال برآورد قیمت برای ساختن ویلای خود هستید، دقت کنید قیمت‌هایی که ما در اینجا ذکر کردیم به طور متوسط ​​است. با توجه به دامنه انتخاب ها، این امکان وجود دارد که قیمت نهایی خانه شما بسته به منطقه و گزینه‌های اجرایی شما، تغییر کند. برخی از عوامل مهم در مورد هزینه ساخت ویلا در شمال عبارتند از:

زمین: علاوه بر هزینه زمین، هنگام شروع پروژه ، باید زمین را تراز کرده و برای ساخت و ساز طبق توپوگرافی کرت‌بندی کنید.

ابعاد: مساحت بیشتر برابر با هزینه های اجرایی بالاتر و حجم کار بیشتر است.

تعداد طبقات: هزینه طراحی، ساخت و ساز فضا‌های ویلای دو یا چند چند به هزینه کلی شما می‌افزاید.

استخرها، تراسها، نرده کشی و محوطه سازی: هزینه ساخت یک تراس، نصب استخر و ایجاد محوطه سازی می تواند شدیدا به هزینه‌های شما بیافزاید. همینطور هزینه دیوار کشی بستگی به انتخاب نوع آن دارد که ما قصد چیدن سنگ لاشه یا آجر داشته باشیم یا فنس و نرده فلزی را انتخاب می‌کنیم.

مصالح و اتصالات: کیفیت مصالح و اتصالات و یراق‌آلات بر بودجه کلی شما، تأثیر می گذارد. مثلا اضافه کردن کانتر های با جنس کورین یا کفپوش های چوبی با هزینه اضافی همراه است.

 

چگونه هزینه ساخت ویلا را کاهش دهیم؟

راه های زیادی برای کاهش هزینه ساخت ویلا وجود دارد . اگر بخواهیم روش های کاهش هزینه های ساخت ویلا را بگوییم میتوان آن ها را به دو دسته کاهش هزینه ساخت به کمک طراحی و کاهش هزینه اجرا  تقسیم کنیم. جهت آشنایی با روش های کاهش هزینه ساخت ویلا به کمک طراحی میتوانید به مطلب زیر مراجعه کنید.

۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78

طراحی و ساخت ویلا در کردان

اگر شما قصد طراحی ویلا در کردان را دارید این بخش از خط معمار را از دست ندهید!

همانطور که می دانید با افزایش زندگی شهر نشینی، دغدغه ها و فشار و استرس ناشی از آن نیز افزایش می یابد. به علاوه زندگی مدرن و شهر نشینی انسان را از طبیعت دور ساخته است. این دوری از طبیعت نیز بر افزایش میزان استرس ها بی تأثیر نیست. از این رو افراد به دنبال ایجاد فضایی آرامش بخش به دور از شهر در میان طبیعت هستند تا بتوانند در روزهای تعطیل و آخر هفته ها به استراحت بپردازند و از فضای طبیعی و سرسبز اطراف آن استفاده نمایند. بنابراین امروزه ما شاهد افزایش ساخت ویلا در اطراف شهرهای بزرگ هستیم.

در حاشیه کلان شهری چون تهران مناطق خوش آب و هوای زیادی قرار دارد و این مناطق به دلیل نزدیکی به تهران و طبیعت بکری که دارند به قطب ساخت ویلاهای تفریحی تبدیل شده اند. در میان این مناطق می توان به لواسان، کردان، شهریار و دماوند اشاره کرد. این مناطق در فاصله ای نزدیک به تهران قرار داشته و رفت و آمد برای ساکنین تهران به این مناطق آسان تر می باشد.

در میان مناطقی که در بالا به آن ها اشاره شد، منطقه ی کردان کرج یکی از بهترین و خوش و آب و هواترین مناطق حاشیه ی تهران می باشد. ساخت و ساز ویلا در کردان چندسالی است رواج یافته و ما امروزه شاهد افزایش ساخت و ساز ویلاهای لوکس و مدرن در این منطقه هستیم. منطقه ی کردان کرج علاوه بر این که دارای آب و هوای خوب و طبیعت سرسبزی که دارد، دسترسی آسانی دارد (حدودا در ۱۵ کیلومتری کرج قرار دارد) و از این رو امروزه توجه بسیاری از افراد به خصوص شهروندان تهرانی را برای ساخت ویلا در این منطقه به خود جلب کرده است.  اگر شما نیز قصد دارید در کردان (کرج) ویلای رویایی خود را بسازید ما در این بخش همراهی سازید.

طراحی ویلا کردان

نمونه ی طراحی ویلا در کردان

طراحی و ساخت ویلا در کردان

یکی از سوال هایی که همواره برای افراد پیش می آید این است که آیا ویلای مورد نظر را آماده خریداری کنند یا این که خود اقدام به ساخت آن نمایند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما باید در ابتدا جنبه های مختلف خرید ویلا به صورت آماده و خرید زمین و ساخت آن را برآورد ساخته و پس از آن تصمیم گیری کنید. برای این که شما راحت تر تصمیم گیری کنید، ما در ادامه اشاره ای کوتاه به برخی از مزایا و معایب خرید ویلای ساخته شده و خرید زمین و طراحی وساخت ویلا در کردان می پردازیم.

خرید ویلا در کردان

اگر به منطقه ی کردان مراجعه کنید در آنجا ویلاهای آماده و ساخته شده ی متعددی را مشاهده خواهید کرد که زیبایی آن ها توجه شما را به خود جلب می کند. این ویلاها دارای سبک های کلاسیک، لوکس و مدرن می باشند. بسته به سلیقه و انتظار شما از ویلای رویایی خود می توانید این ویلاها را از نزدیک مشاهده کرده و اگر مطابق سلیقه و علایق شما بود، آن راخریداری کنید. در این صورت شما در زمان خود صرفه جویی کرده اید و در طی زمان کوتاه و بدون داشتن دغدغه های بررسی زمین، مشاوره با طراحان، کسب مجوز و طراحی و ساخت آن، ویلای مورد نظر خود را خریداری می کنید و در اسرع وقت در ویلای خود ساکن شوید. با وجود مزایای فراوان، خرید ویلای ساخته شده دارای معایبی هم می باشد. اول از همه این که ویلایی که آماده خریداری می کنید، ممکن است که طراحی آن و متریال به کار رفته در ساخت آن ها بر طبق سلیقه و ایده آل های شما نباشد. از طرفی دیگر هزینه ی خرید ویلا بالاتر از ساخت ویلا توسط خود شما می باشد.

طراحی و ساخت ویلا کردان

در مقابل آن اگر شما می خواهید ویلای ایده آلتان را خودتان طراحی کرده و بسازید، باید تمامی نکات راجع به آن را در نظر بگیرید. ساخت ویلا همانند خرید آن دارای نقاط مثبت و منفی می باشد. ابتدا بهتر است که نقاط مثبت آن را بدانید. هنگامی که شما تصمیم به ساخت ویلا می گیرید، می توانید ویلای خود را در منطقه ی دلخواه خود بنا سازید و طراحی آن را بر اساس نیازها، علایق و سلیقه شخصی خود و خانوادتان انجام دهید. به نظر می رسد که طراحی و ساخت ویلا تنها یک نقطه ی منفی دارد و این است که تمامی این مراحل کمی زمان بر می باشد و شما باید برای رسیدن به ویلای رویایی خود صبور باشید که به نظر طراحان و معماران ارزش آن را دارد و ویلای شما آن چیزی خواهد شد که آرزویش را داشتید. البته اگر در تمامی این مراحل با یک مجموعه ی حرفه ای طراحی و معماری در ارتباط باشید، تمامی این مراحل ساده تر از آن چه که فکر آن را می کردید، طی خواهد شد و شما از انجام آن لذت خواهید برد. حال اگر قصد دارید تا در منطقه ی خوش آب و هوا و با صفای کردان ویلا بسازید خط معمار را همراهی کنید. در ادامه می خواهیم مرحله به مرحله طراحی ساخت ویلا را برایتان شرح دهیم.

۱۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۲:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
amin 78