توری پلیسه ای

برای ورود هوای تازه به منزل امکان دارد بخواهیم درساعاتی از روز درب و پنجره ها را باز بگذاریم و از استشمام هوای تازه لذت ببریم، ولی در فصل های گرم سال بیشتر ورود حشرات و حیوانات موذی یکی از بدی هایی است که ما را کلافه میکند و استفاده از توری های ثابت هم مانع مشاهده کامل محیط بیرون میگردد.
در این زمان ها توری پلیسه توصیه میگردد که جانشین صحیحی برای توری های ثابت و لولایی می باشد.
این توری ها مضاف بر جلوگیری از ورود حشرات ریز مانع نفوذ گرد و خاک و آلودگی هوا میگردد و در مقابل نورخورشید و رطوبت هوا هم مقاوم هست.

توری پلیسه پنجره upvc با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی در بازار موجود هست، این توری ها از جنس توری پلی استایرن می باشند که به آن مش آکرلیک هم می گویند.
توری های پلیسه ویژگی انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و این خاصیت موجب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیومی میگردد در صورتی که توری های ثابت تنها هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا میشود.

دو گونه توری پلیسه وجود دارد: توری های آلفا که برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع در سمت عمودی ساخته میگردد و توری های بتا که برای درب و پنجره های بزرگ در سوی افقی ساخته میشود.

توری های پلیسه هنگامی که در درون قاب آلومینیومی خود قرار میگیرند فاقد مزاحمتی برای شیشه تولید نمیکنند پس زمان مشاهده از درون ساختمان اینطور به نظر می آید که توری وجود ندارد. توری های پلیسه به دلیل سهولت و راحتی در نصب زبان زد هستند.

دقت داشته باشید که  نصب توری پلیسه ای پنجره upvc و الومینیومی بایستی به وسیله تعمیرکار انجام شود تا از نواقص بعدی جلوگیری شود و طول عمر توری بیشتر شود.

برای خرید و استعلام قیمت توری پلیسه ای پنجره دوجداره با ما تماس بگیرید.

.