هر یک از انسان ها از دیدگاه خود و بر طبق سلیقه ای که دارد امکان دارد یکی از کشورهای جهان را به عنوان زیباترین کشور جهان مشخص کند.

هر سال اشخاص بسیاری به کشورهای گوناگونی سفر می کنند و به مقایسه کشورهای گوناگون با یکدیگر می پردازند که همه ی این نظر ها در بعضی از سایت ها و نشریات جمع آوری می گردند.
هر یک از قاره های مهم جهان مانند قاره آسیا، اروپا و آمریکا دارای کشورهای گوناگونی هستند که بعضی از آنها امکان دارد در این قاره ها از حیث قشنگی بیشتر از دیگر کشورها به چشم بخورند.

ما در این نوشته سعی داریم تا قشنگترین کشورهای جهان و قشنگترین کشورهای توریستی دنیا را به شکل دقیق و علمی تحلیل و بررسی کنیم. موسسه مشاوره ای Perso2با اطلاعات جامع و کامل درباره همه کشورها و شرایط مهاجرت به آنها آماده دادن مشاوره تلفنی رایگان به متقاضیان عزیز است.

پس از ظهور ویروس کرونا در کل دنیا و طی کردن اجباری مردم در خانه و محرومیت از گردش و تفریح، الان در سال 2022 و با کمتر شدن شیوع این ویروس جهانی وقت آن میباشد که کوله بار سفر بسته و مکانی دلخواه را برای سفر انتخاب نمایید. امیدواریم که سال 2022 سال تمام شدن و رهایی مردم سراسر دنیا از ویروس کرونا باشد و همه ی علاقه مندان به سفر و گردشگری دوباره قادر باشند از زیبایی ها و جاذبه های گردشگری بدون دغدغه دیدن نمایید.در این نوشته به معرفی و بررسی 10 کشور برتر جهان برای بازدید در 2022 پرداخته تا بهترین انتخاب را برای مقصد سفر خود داشته باشید.

10 کشور برتر جهان برای سفر در 2022 

جزایر کوک


جزایر کوک، نام مجمع الجزایری در اقیانوس آرام جنوبی میباشد که از 15 جزیره بکر تشکیل و در جایی بین هاوایی و نیوزلند واقع شده است. سواحل سفید شنی، آب های نیلگون درخشان، غارهای آهکی و تالاب هایی که با صخره هایی مرجانی احاطه شده اند از منظر های شگفت انگیز این جزایر میباشد. بااهمیت ترین جزیره این مجمع الجزایر راروتونگا میباشد که صاحب بکرترین سواحل در این منطقه است و گردشگران زیادی را به خود ندیده است.
جزیره مانگایا قدیمی ترین جزیره این منطقه بوده و حدود 18 میلیون سال عمر دارد. مانگایا جزیره ای پوشیده شده از صخره های مرجانی و غارهای فوق العاده زیبای زیر زمینی است که طبیعتی بکر و جذاب را پیش روی بازدید کنندگان قرار مو آن را جزو 10 کشور برتر دنیا قرار داده است. در شمال این منطقه جزیره میتیارو قرار دارد که از صخره های آهکی و حوضچه های عمیق پوشیده شده است.
بر اساس قوانین این منطقه هیچ اقامتگاهی مجاز نیست بلندتر از درختان نارگیل اینجا ساخته شود!! خبری از شلوغی، جمعیت بسیار و هیاهو نمیباشد. به معنی کلمه در این جزایر آرامش مطلق را حس خواهید کرد.

 

 

 

نروژ

کشوری در قاره اروپا و دارای منابع آب های گرم و گوزن های قطبی که در روز های کریسمس نمایان می گردد. نروژ خاستگاه وایکینگ ها میباشد که با شگفتی های طبیعی آمیخته شده و قشنگی وصف ناشدنی از شفق های قطبی را پیش چشم شما به نمایش خواهد داد. جایی که رنگ های قشنگی آسمانی از بین تاریکی آسمان منظره ای فوق العاده را به نمایش می گذارد.
نروژ قسمتی از شبه جزیره ی اسکاندیناوی را در بر گرفته است و دو سوم آن پوشیده از کوهستان و صخره های دیدنی است که طبیعتی باور نکردنی را برای گردشگران به نمایش آورده است.

بهترین راه های مهاجرت به آلمان