بازسازی ساختمان در تهران | بازسازی ساختمان | بازسازی ساختمان در کرج

در این مطلب می خواهیم بیان کنیم که بازسازی ساختمان در تهران به چه صورت است و چه مزیت هایی دارد ؟


دکوراسیون دیزاین در زمینه ساخت و طراحی دکوراسیون داخلی با گامی محکم و ذهنی خلاق وارد شد. این شرکت از شروع فعالیت خود، با طراحی تلفیقی مدرن و کلاسیک سعی در ایجاد فضای آرامش بخش برای همه مشتریان گام بر میدارد ، مجموعه دکوراسیون دیزاین در مدت سال های فعالیت خود توانسته است ، با نمونه پروژه های موفق در کاربری مسکونی، تجاری، فرهنگی و اداری و… حرفه و تسلط خود را به دیگران نمایش دهد. شما مشتریان عزیز می توانید با توجه به فضای کاربری و نیازهای خود، از تخصص و دانش مجموعه دکوراسیون دیزاین بهرمند شوید ، برای اطلاعات بیشتر و سفارش، از طریق راه های ارتباطی که در سایت درج شده با ما در تماس باشید.

” خانه خود را با دکوراسیون دیزاین ، دیزاین کنید “

بازسازی ساختمان
وقتی که شما تصمیم به انجام تغییراتی در منزل می گیرید شاید اخرین راه در ذهن شما این باشد که بازسازی کنید ، بعضی موارد افراد بر حسب شرایط مالی موجود خود تصمیم به تعویض منزل خود می گیرند .

در تمامی شرایطی که شما به دنبال یک تغییر در خانه ی خود هستید باید همیشه به تغییر کلی دکوراسیون خود فکر کنید ، گاهی ممکن است شما نظری فوق العاده برای دکور خانه ی خود داشته باشید اما به دلیل قدیمی بودن خانه یا نداشتن بخشی از امکانات قادر به انجام این کار نخواهید بود .

بازسازی ساختمان در تهران یکی از بهترین راه ها برای این است که شما خانه ی قدیمی خود را با یک خانه ی جدید با طراحی که مدنظر خود شما است و با کمک افرای خبره در این زمینه است.

نگاهی کلی بر بازسازی ساختمان و آپارتمان ها
کار بازسازی اصولا دارای دو دسته مهم است :

بازسازی و تعمیر قسمت های مهمی از ساختمان که بر استحکام ساختمان نقشی اساسی دارند
بازسازی دکور داخلی ساختمان که بر روی زیبایی ساختمانتان تاثیر گذار است
خدمات بازسازی ساختمان
اگر ساختمانی که می خواهید بازسازی کنید قدیمی است ، باید برای مرمت و سلامتی ساختمان خود بیشتر هزینه کنید . چون ساختمان شما به دلیل گذشت زمان قطعا دچار فرسودگی شده و باید برای مرمت دیوار ها ابتدا کار خود را شروع کنید .

باید به این نکته دقت شود که معمولا دیوارهای حائل در ابتدای کار از بین نمی روند چون که ستون های اصلی ساختمان شما که تمامی وزن را تحمل می کند بر روی این دیوار ها قرار دارند.

دیوارهای حائل بایستی که تا رسیدن به آجر ، از بین برود ولی به طور کامب خیر باید قسمت آجری بر جای بماند وگرنه فشار زیادی روی ستون های ساختمان وارد می شود . بعد از آن دیوار با دیوارتوسط شاقول بندی مناسب و اصولی گچ و خاک می شود .

سفید کاری دیوار ها بایستسی بعد از خشک شدن کامل گچ و خاک انجام می گردد تا بعد از تمام شدن یک دیوار صاف و یک دست داشته باشیم . این دیوار ها به دلیل آن که به طور کامل تخریب نمی شوند باید در مراحل گچ و خاک آن ها دقت بسیار زیاد و به بهترین نحو انجام گردد .

وجود مشکلات فراوان در سازه های قدیمی
هر سازه ی موجود در این کره ی خاکی بعد از مدت زمانی نیاز به یک بازسازی اصولی دارد ، دلیل این امر این است که چون بعد از گذشت زمان سیستم های مختلف موجود در ساختمان دچار مشکل شده مثل سیستم های لوله کشی ، گچ های روی دیوار ها ، کفپوش داخلی و خارجی ساختمان و … و حتما نیاز به یک بازسازی اصولی در ساختمان دیده می شود .

بازسازی ساختمان در تهران اصولا یک روشی است برای آن که از شر هزینه های بیشتر فرار کنیم ، گاهی ما به دنبال خراب کردن کلی ساختمان و نوسازی بنا هستیم که این کار در صورتی که شما هزینه ی مورد نیاز نوسازی را نتوانید انجام دهید به هیچ دردی نخواهد خورد و شما تنها زمان و پول خود را هدر داده اید .

بنابراین اکثر افراد ترجیح می دهند که به جای تخریب کلی ساختمان تنها به بازسازی آن بپردازند که ساختمان به طور کلی از ظاهر قدیمی خود بیرون آید و از استحکامی به مراتب بهتر از گذشته گردد .

بازسازی ساختمان در تهران | بازسازی ساختمان | بازسازی ساختمان در کرج
دلایل بازسازی یک سازه چیست ؟
انگیزه به تغیییر و بازسازی ساختمان و در نتیجه تنوع در زندگی ایجاد می گردد
بیشتر شدن استحکام و پایداری در ساختمان در برابر تمام حوادثی که رخ می دهد
برای تغییر کاربری فضای ساختمان و تعویض دکوراسیون داخلی آن
نیاز بیشتر به فضای بیشتر در خانه به دلیل بیشتر شدن جمعیت خانواده
عوض کردن سبک خانه از قدیمی به نو و همراه شدن با پیشرفت های نو در ساختمان
بازسازی ساختمان در تهران و تاثیر مثبت آن بر روحیه ی افراد
مقاله های علمی و تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته است که بازسازی ساختمان در روحیه ی افراد بسیار تاثیر مثبت دارد . یکی از این تاثیرات می توان به آلزیمر نگرفتن افراد یا کاهش درصد این موضوع در افراد خواهیم شد .

در محیط کار این تغییر به خوبی خود را نشان می دهد که افراد با سلامت و انرژی بیشتری به کار خود ادامه می دهند . به طور کلی افراد در یک مکان کاری بعد از مدت زمانی نیاز به ایجاد تنوع در محیط کار خود را دارند ، البته این موضوع در زندگی افراد نیز وجود دارد که باعث افزایش انگیزه و رغبت افراد برای حضور در آن مکان می شود .

یکی دیگر از عاملین این تاثیر مثبت می توان به ایجاد حس خوب و رضایت بخش به افراد در ساختمان بازسازی شده داد که با انجام یک بازسازی مدرن و خوب ایجاد می شود .

نکته مهم : همه ی خانه های قدیمی بعد از مدتی که خراب یا فرسوده می شوند احساس ارامش را از اشخاصی که در انجا سکونت دارد را سلب می کند ، پس ما به شما این توصیه ی مهم را  در این زمینه می کنیم که حتما با انجام یک بازسازی مرن و اصولی این آرامش از دست رفته را به فضای درونی خانه تان برگردانید.

اندازه گیری میزان هزینه بازسازی ساختمان در تهران
یکی ار اولین گام هایی که باید در زمینه ی بازسازی ساختمان در تهران انجام دهیم محاسبه ی هزینه ها است.اگر شما این موضوع را ندانید و بی گدار به آب بزنید موجب آن خواهد شد که در روند بازساری خود دچار مشکل می شوید .

فهمیدن این موضوع باعث می شود که شما بهتر بتوانید مواد و مصالح مورد نیاز خود را انتخاب کنید و همه ی قسمت های کار خود را با دقت بیشتری مدیریت کنید.با در نظر گرفتن میزان بودجه ای که شما می خواهید برای خانه ی خود صرف کنید می توانید تصمیم بگیرید که چه قسمت هایی از ساختمانتان را نیاز دارید که بازسازی کنید و اینکه از چه نوع طرح های عمرانی می توان بر روی آن پیاده سازی نمود .

 

نکات مرتبط به بازسازی منزل
 

در این قسمت از مطلب می خواهم به بیان تعدادی از نکات مهمی که هر شخصی در بازسازی ساختمان خود باید آن را رعایت کند را می خواهم بپردازم:

با افراد خبره در این زمینه مشورت کنید و بعد برای انجام بازسازی در محل خود اقدام کنید .
در انجام تغییرات انجام شده در هنگام بازسازی خود باید تناسب میان تمامی بخش های مختلف خانه رعایت شود .
تخمین کامل بازسازی منزل و همچنین تمامی هزینه های احتمالی دیگری که ممکن است رخ دهد .
تخمین زدن زمان انجام دقیق اتمام کار یک ساختمان و اجرای تمامی مراحل آن در این دوره زمانی
استفاده کردن از انواع تگنولوژی های مدرن و امروزی و همچنین روش های امروزی در این زمینه .
استفاده کردن از گروهی خبره و متخصص در زمینه ی بازسازی ساختمان
نوشتن دقیق و خلاقانه طرح های مختلف در زمینه ی فعالیت مورد نظر
رعایت کردن انواع قونینی که توسط شهرداری ها تنظیم شده به ویژه قوانین ایمنی .
ایجاد تغییر در آشپزخانه موجب تاثیر بیشتر در افراد خواهد شد و به طور کلی شعار موسسه ی ما این است که تغییرات کمتر تاثیر بیشتر
بازسازی ساختمان در تهران | بازسازی ساختمان | بازسازی ساختمان در کرج
مراحل انجام یک بازسازی خانه
 

مرحله ی ابتدایی که قبل تر به آن اشاره شد ، گرفتن یک مشاور خوب د ر این زمینه از افراد متخصص است . دکوراسیون دیزان در این زمینه دارای کارشناسان متخصصی است که به شما در این زمینه مشاوره خواهند داد .

بهره مند شدن از نظرات و مشاورات کارشناسان موجب آن می شود که هزینه های ما برای انجام کار کاهش داشته باشد . یکی دیگر از دلایلی که باید به ان اشاره کرد این است که شما قطعا از شیوه مناسب تری برای انجام بازسازی خانه خود مطلع می شوید و همین مسئله طرح ریزی شما را برای انجام کار بهتر می کند

 

مرحله ی دیگری که به ان اشاره می خواهم کنم تخریب است . مرحله ی قبلی اطلاعاتی را که باید برای این مرحله به دست اوریم را به ما می دهند که متوجه شویم که چه قسمت هایی ار یک خانه نیاز به تخریب دارد .

حذف و تخریب بخش هایی که باید ان را بازسازی کنیم در طرح های جدیدی که در مرحله ی قبل کشیده ایم مشخصص می شود ، در این مرحله ما نیاز به رعایت انواع اصول و قوانین هستیم و باید ان ها را به طور دقیقی انجام دهیم .

پس از انکه مرحله ی تخریب تمام شد باید بپردازیم به مرحله ای که مدت زمان بیشتری را ممولا از قسمت های دیگر پروژه می گیرد که آن بخش ساختن است .

در این مرحله ضروری است که تمامی طرح ها مطابق طرح هایی که ریخته شده انجام گردد .بودن افرد نتخصص در انجام این پروژه های عمرانی باعث این خواهد بود که پروژه ما بهتر و با سرعت بیشتری جلو برود .

در اخرین مرحله که بعد از ساخت انجام می گردد بایستی که متریال های اضافه را از محیط پاکسازی کنیم .

بازسازی ساختمان در تهران | بازسازی ساختمان | بازسازی ساختمان در کرج
بازسازی انواع ساختمان در تهران
 

بازسازی ساختمان در تهران امروزه بیشتر انجام می شود که برای راحتی بیشتر ساکنان انجام می شود . مهمترین نکته ای که باید در بازسازی ساختمان انجام دهیم برنامه ریزی کامل کل فرایند کاری است .

نکاتی که در ادامه می خواهم بیان کنم این را نشان می دهد که چگونه می توان با توجه به فضای موجود ، همه ی برنامه هایی را که در بازسازی نیاز دارید را باید به برنامه های فرعی تقسیم کنید و منزل خودتان را به شکل بهتری باید بازسازی کنید .

 

نکات در بازسازی ساختمان
 

درباره ی آن چیزهایی که باقی می ماند و از بین می رود با خود رو راست باشید.
 

در تخریب یک ساختمان قطعا قسمت های وجود دارد که شما می خواهید آن را حفظ کنید ، مثل یک استخر یا فضای باغچه ی موجود در حیاتتان . با فهمیدن این موضوع که باید کدام بخش های رون یک سازه را نگهداریم و دست نزنیم ، باید از اینکه هیچ اتفاقی برای آن نیوفتد اطمینان حاصل کنیم .

استخدام کردن متخصصان ماهر
بازسازی کردن یک بنا یک فرآیند سخت و پیجیده است که در آن حتما نیاز به یک متخصص ماهر در تمامی مراحل این کار است ، مراحلی مثل طراحی ، تخریب و ساخت .

شما با گرفتن یک پیمانکار منزل و استخدام چند کار گر برای انجام تمامی کار در این زمینه و همچنین یک طراح معمار در بازسازی خانتان پیشرفت بهتر و بیشتری دارید نسبت به کسی که خود تصمیم به انجام تمامی این کار ها را بر عهده می گیرند .

باید مطمئن باشید که در تمامی قسمت های ملک خود که نیاز به تغییر دارد و یا اطلاعاتی که در این باره برای پیمانکار مفید است را با او صحبت کنید .

 

بودجه بندی
 

همیشه باید در بازسازی یک ساختمان از به صرفه ترین قینتی که می شود باید استفاده کرد که برای همه مقرون به صرفه باشد .درباره ی هزینه های مودرد نیازی که باید صرف کنیم بستگی به جیب شما دارد .

در مرحله اول این برنامه ریزی برای خانه و اندازه گیری میزان هزینه مهم است که انجام گردد.در این مرحله باید به یاد داشته باشید که نمی توانید بودجه ی خود را بیش از حد ارزیابی کنید ، پس برای تعیین یک بودجه نیاز به یک متخصص دارید .

 

بازسازی ساختمان در تهران | بازسازی ساختمان | بازسازی ساختمان در کرج
عواملی که بر هزینه ی ساختمان موثر است :
 

به کلی می توان به این عوملی که بر بازسازی موثر است می توان در این جا اشاره کرد که شامل:

اندازه ی بزرگی محیط خانه ای که می خواهید در آن بسازید.
قسمتی از بنا که می خواهید در آن بسیازید موثر است که چه قسمتی از بنا است .
مصالح و موادی که برای بازسازی ساختمان به آن نیاز دارید .
ویژگی و خصوصیت خانه یا بنایی که بر روی آن می خواهید بازسازی کنید .
تخصص پیمانکاری که در بازسازی استخدام می کنید تاثیر بسزایی در هزینه هایتان دارد.
 

یکی از مهم ترین کار ها تهیه ی چک لیست برای بازسازی ساختمان فرسوده است
 

زمانی که شما قصد بازسازی یک ساختمان قدیمی را دارید ، انتظار باید داشته باشید که به مواردی مانند سیم کشی برق ، لوله کشی ها و  عایق کردن ساختمان باید توجهی بیشتر داشته باشید .

یکی از موضوعاتی که باید در خانه های قدیمی که می خواهد بازسازی شوند باید دقت نمود این است که به اصلاح ترک روی دیوار ها و قاب های زنگ زده ی فولادی باید توجه نمود و ان هارا در اولویت قرار داد .

آشپزخانه در خانه های قدیمی نیازی بالال به بازسازی و نوسازی دارند و در بازسازی خانه های قدیمی نقش بسزایی در زیبایی یک خانه دارد . در باره ی حمام و سرویس بهداشتی نیز این قضیه صادق است ، کاهی اوقات ممکن است که شما دوست داشته باشید که برای میهمانان خود یک حمام اختصاصی طراحی کنید که این کار تنها با بازسازی خانه تان صورت می گیرد.

باید برای بازسازی کردن یک خانه به بهبود فضای داخلی آن اهمیت فراوانی را داد ، هیچ وقت از ورود نور به ساختمان جلو گیری نکنید . خانه یا بنایی که دارای نور مناسبی است بزرگتر دیدیه می شود تا خانه ای که تنها با نور لامپ ها روشنایی دارد.

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به سبک درون خانه ی خود دست نزنید و به سبک کلاسیک آن وفادار باشید ، مثلا برای این موضوع باید بک طرح کلاسیک را با متخصصان ما مشورت کنید و آن را بر روی سازه ی خود پیاده سازی کنید .

بازسازی کردن دیوار ها و کف
 

در این قسمت از بازسازی یک خانه بایستی که دیوار ها ابتدا از نظر کیفیت استحکام تست شوند و اگر مشاهده شد که یک ساختمان از نظر استحکام خوب است باید وارد قسمت دکوراسیون داخلی خانه شد که تنها با زیبا سازی بیشتر آن دیوار با گچ کاری مجدد و یا نصب کاغذ دیواری بر روی ان انجام داد .

برای بحث کف ساختمان شما می توانید با برداشتن کف قبلی و از نو سرامیک ، سنگ و یا پارکت کردن آن ان را زیبا تر از گذشته کنید .ما در دکوراسیون دیزاین بازسازی کف ساختمان را از صفر تا صد برای شما انجام خواهیم داد .

 

بازسازی آشپزخانه
 

برای بازسازی کردن آشپزخانه باید مراحل زیر را طی کنید :

 

تعویض یا نوسازی تمامی یا بخشی از کابینت ها
بازسازی کف آشپزخانه و عوض کردن کفپوش
طرح کردن یک کانتر مدرن یا کلاسیک برای فضای جدید
استفاده از دکوراسیون آشپزخانه ی جزیره ای
هماهنگ بودن آشپزخانه با دیگر بخش های خانه
بازسازی ساختمان در تهران
بازسازی تمامی اتاق ها
در مورد بازسازی اتاق یکی از چیز هایی که به شدت مورد اهمیت است سلیقه فردی است که قرار است از آن استفاده کند .اما آنچه که در اتاق ها به شدت مورد استفاده قرار می گیرد و باید برای ان فکر و طرح ریزی شود کمد دیواری آن است .

در ساختمان های بسیار قدیمی بیشتر به صرفه است که آن را بکوبید و از نو بسازید که با مشخصاتی که مد نظر شما است به طور کامل هم خوانی داشته باشد .

تا به اینجا فهمیدیم که بازسازی ساختمان در تهران باید به چه صورت باشد و با ورود به سایت ما بیشتر می توانید راجب نمونه کار بازسازی ساختمان اطلاعات کسب کنید ، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالب دیگر ما نیز مراجعه داشته باشید:

درب ضد سرقت
مدل های مختلف آشپزخانه
کاغذ دیواری
آسمان مجازی برای تزیین سقف
پارکت لمینت
و….