همه ما می دانیم که یک سر دوش خوب چه حسی دارد و به خصوص پس از یک روز کاری طولانی، بسیار شگفت انگیز است. با این حال، زمانی که قرار است یک سردوش مناسب انتخاب کنیم به دلیل تنوع بسیار زیادی که در مدل های دوش حمام وجود دارد، ممکن است کمی سردرگم شوید.

 

برترین مدل های دوش حمام معمولا به گونه ای طراحی شده اند که پوشش کامل آب را با الگوی نرم و ظریف ارائه دهند و برای بازسازی باران تابستانی طراحی شده اند و به دلیل داشتن یک الگوی یکنواخت، تضمینی است که هر گونه استرسی را که با خود وارد حمام می ‌کنید، از بین ببرد.

 

اگر از بین مدل های دوش حمام نمی دانید که کدام مدل را انتخاب کنید، حتما نکاتی که در زیر به آن اشاره کردیم را به خاطر بسپارید و با در نظر گرفتن این نکات در هنگام خرید دوش حمام، یک انتخاب عالی و خاص داشته باشید.

 

در هنگام خرید دوش حمام به چه نکاتی باید توجه کرد؟

شاید خرید جدیدترین مدل های دوش حمام کار ساده ای به نظر برسد اما در واقع اینطور نیست و لازم است قبل از انتخاب نهایی مدل دوش حمام، حتما چند نکته مهم را در نظر بگیرید:

 

عملکرد دوش حمام

 

امروزه مدل های دوش حمام بسیار متنوع هستند و برخلاف سر دوش های تک کاره قدیمی، سر دوش های جدید به شکل چند کاره طراحی شده اند و تنظیمات اسپری متفاوتی برای تجربه های مختلف دارند. بنابراین اگر می خواهید بعد از یک حمام صبحگاهی یا بعد از یک روز پرکار، احساس شادابی فوق العاده ای را تجربه کنید، حتما از جدیدترین مدل های دوش حمام که دارای درجه بندی متنوعی هستند را انتخاب کنید.

 

دوش حمام با پایه دیواری یا توکار

 

امروزه، لوله کشی مربوط به دوش حمام به صورت توکار انجام می شود تا ظاهری مدرن تر و شیک تر برای فضای حمام ایجاد شود؛ اما با این حال، از آنجا که اجرای لوله کشی توکار حمام می تواند پروژه بزرگی باشد، گزینه های نصب شده روی دیوار به طور فزاینده ای محبوب هستند. سر دوش‌ هایی که دارای پایه دیواری هستند نیز می ‌توانند تجربه دوش بالای سر را ارائه دهند، زیرا بازوی دوش روی سرتان به سمت بیرون و بالای سر شما کشیده می ‌شود تا جریان آب را مستقیماً پایین بیاورد. پایه‌ های دیواری و توکار، بسیار متفاوت به نظر می ‌رسند و قیمت ‌های متفاوتی نیز دارند، بنابراین باید با دقت انتخاب کنید.

 

 

شکل دوش حمام

 

مدل های دوش حمام معمولاً به شکل مربع یا گرد هستند و انتخاب بهترین مدل سردوش به این موضوع بستگی دارد که سایر قسمت های حمام شما چگونه به نظر می رسد. سر دوشهای مربعی معمولاً با حمام های امروزی که در حال حاضر عناصر زاویه ای زیادی، مانند وان مربعی، در خود دارند بهتر کار می کنند. اما باز هم، انتخاب مدل و شکل سر دوش به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

ادامه مطلب در سایت صنف ما

درباره صنف ما این را می توان گفت که در راستای بهبود بخشیدن در پیدا کردن همکاران هم صنف و تولید مقالات دست اول و به روز در صنف برای علاقهمندان در این صنعت و مصرف کنندگان میباشد.

صنف ما در تلاش هست تا بستری را فراهم کند که این مسیر هموارتر و آسانتر ایجاد و ادامه پیدا کنید.